• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Проект " Інтелект України"

/Files/images/pochatkova_shkola/інтелект оголошення.jpg

Підготовчі заняття

На заняттях для майбутніх першокласників діти вивчають англійську мову, вчаться читати, писати, рахувати, розвивають свою логіку, мовлення, світогляд. Тут завжди раді новим учням. На заняттях діти не нудьгують, а активно працюють, граючись.

/Files/images/pochatkova_shkola/дітки.jpg

/Files/images/pochatkova_shkola/малі.jpg

/Files/images/pochatkova_shkola/інтелект.jpg

Дні Т.Г.Шевченка в нашому класі.

Шевченко приходить до нас щороку навесні. Приходить щоразу новим, неповторним. Час поволі звільняє образ нашого пророка від фальшування і спотворення. Де б не був поет, куди б не закидала його доля, завжди він був пов'язаний із самим національним єством своєї батьківщини..

Як весна оновлює природу, так і слово Великого Тараса оновлює наші душі, закликає бути чесним і милосердним, палко любити свій народ, свою Україну.

/Files/images/mo_pochshk/imag3e.jpeg

Ми чуємо тебе, Кобзарю, крізь століття,

і голос твій нам душі окриля.

Встає в новій красі, забувши лихоліття,

твоя,Тарасе, звільнена земля.

/Files/images/mo_pochshk/image.jpeg

Учні 1-А класу познайомилися з творчістю Т.Г.Шевченка. День був святково напружений. Учні прийшли до школи з вивченими рядками віршів та малюнками до них . В класі лунали пісні на слова відомого поета. Паролем для проходу до класу було сказати слова Кобзаря. Перший урок пройшов у вигляді музично- літературної композиції "Тарас Шевченко - частина серця кожного українця".


/Files/images/pochatkova_shkola/оголошення.PNG


З метою національно-патріотичного виховання , учні 1-А класу взяли участь у Акції "Лист учаснику АТО". Діти не тільки писали побажання, але й намагалися естетично оформити листа. /Files/images/antelekt/image (66).jpg

/Files/images/antelekt/image (82).jpg



Про стан впровадження проекту «Інтелект України» в першому класі (Вчитель : Стасюк О.С.)

Завдання школи на сучасному етапі полягає не тільки в тому, щоб підготувати дітей до самостійного життя, але й виховати інтелектуальну еліту нації, адже вони – майбутнє нашої держави.

У нашій школі учні 1-А класу навчаються за науково-педагогічною програмою «Інтелект України».

Зокрема, для цього у школі створена навчально-матеріальна база, клас обладнаний мультимедійною технікою, дидактичним матеріалом. Щомісячно із Харькова батьки отримують підручники, зошити. Класний керівник 1-А классу Стасюк О.С. пройшла спеціальну курсову підготовку з наступним одержанням сертифіката для роботи з учнями класу. Педагог має добру фахову та належну методичну підготовку. Учитель вчить своїх вихованців працювати в групах, парах, адже групові форми навчання дають змогу диференціювати та індивідуалізувати процес навчання, формує внутрішню мотивацію до активного сприйняття, засвоєння та передачі інформації, сприяє формуванню комунікативних якостей учнів, активізує розумову діяльність. Учні проектних початкових класів активно знаходять креативні рішення поставлених завдань, презентують результати своєї діяльності. Кожен урок читання розпочинається з підготовки мовного апарату та правильного дихання учнів.

Вчителем на кожному уроці широко використовується дидактичний матеріал (пам’ятки, тести, сюжетні малюнки), роздатковий матеріал, ІКТ та мультимедійний супровід, якими їх повністю забезпечують автори науково-педагогічного проекту «Інтелект України». Навчально-методичне забезпечення уроків для вчителя надається безкоштовно.

Згідно ідеї проекту, на кожному уроці в проектних початкових класах застосовуються інформаційно-комунікаційні технології та мультимедійне забезпечення, адже сьогодні нові інформаційні технології – невід’ємна частина нашого життя. Їх застосування дає змогу інтенсифікувати процес навчання в початковій школі, зробити його наочнішим і динамічнішим, скоротити час на вивчення теми, підвищити рівень сприйняття і розуміння учнями матеріалу, формувати уміння працювати з інформацією, формувати дослідницькі уміння, розвивати комунікативні здібності молодших школярів.

Науково-педагогічний проект "Інтелект України" реалізується на базі державних програм з різних навчальних дисциплін. До проекту розробники пропонують власний навчально-методичний комплекс (підручники – зошити з друкованою основою – посібники для вчителя), забезпечений комп'ютерною підтримкою (аудіо-, відеозаписами). Учні початкових класів, які працюють за проектом, мають високий рівень мотивації до навчання, вміють працювати з інформацією.

З боку дирекції школи, НМЦ ведеться належний методичний супровід та здійснюється аналітичний контроль. Питання результативності реалізації програми «Інтелект України» заслуховується на педагогічних радах та нарадах при директорі, та на класних батьківських зборах.

Спілкування з батьками учнів 1-А класу підтвердило, що вони задоволені результатами реалізації проекту, проте, в них виник ряд запитань, серед яких «Чи будуть діти навчатися за даною програмою в середніх та старших класах? Якщо так, то чи отримають вони свідоцтво, атестат з особливою поміткою про навчання за даною програмою?» Голова батьківського комітету , висловила думку батьків про те, що вони та їхні діти задоволені впровадженням цієї програми і результатами праці .

Учні 1-А класу неповторні діти. Вони - активні, веселі, креативні, радісні та щасливі. /Files/images/antelekt/IMG_0007.jpg

/Files/images/antelekt/image (79).jpg/Files/images/antelekt/IMG_0014.jpg

/Files/images/antelekt/IMG_0054.jpg


Вітаю моїх любих першокласників та їх батьків!!!

Бажаю вам успіхів, щирої дружби, цікавих подій, незабутніх вражень, нових сходинок, які ви обов’язково здолаєте. Хай стануть відомими вам тайни Всесвіту і відкриється крок до зірок! А дорослим – здоров’я , терпіння і мудрої підтримки своїх дітей. Хай буде цікавим і успішним навчальний рік! В добру путь!



Дзвенить, дзвенить шкільний дзвінок —
Нас закликає до навчання.
Ми поспішаєм на урок,
І знов йдемо у світ пізнання./Files/images/mo_pochshk/image (16).jpg/Files/images/mo_pochshk/image (3).jpg


/Files/images/mo_pochshk/DSC05273.jpg/Files/images/mo_pochshk/image (22).jpg


Інноваційний підхід до навчання

Всі батьки мріють бачити свою дитину інтелектуально - розвинутою, творчою, активною, життєрадісною, успішною у житті.

В 2016-2017 н.р. наша Миколаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №17 ( директор - Панченко А.Г.), взяла участь у науково – педагогічному проекті «Інтелект України», щоб здійснити мрії багатьох батьків.

Вчитель початкових класів Стасюк Олена Станіславівна, вчитель вищої категорії, « старший вчитель», пройшла курси по вивченню методики навчання за науково – педагогічним проектом « Інтелект України» , отримала сертифікат.

Програма проекту « Інтелект України», враховуючи вікові особливості учнів, розвиває творче мислення, пам'ять, уяву, увагу, збільшує інтерес до навчання. Навчання з 1 по 9 клас стає більш зрозумілим та цікавим. , англійська мова вивчається за програмою спеціалізованих шкіл, а програма проекту « Інтелект України» не перевантажує надмірною кількістю вправ, домашні завдання не задаються, весь матеріал вивчається на уроках.

Проект дає ґрунтовні знання, міцний фундамент для розвитку інтелекту та майбутньої реалізації дітей у соціумі. Впровадження у навчальний процес науково-педагогічного проекту «Інтелект України» дозволяє підвищити якість навчання й освіти, відкриває можливості впровадження абсолютно нових методів викладання.

Таким чином у молодших школярів формуються життєві навички, що сприяють соціальному, духовному та психічному здоров’ю. Наша школа допомагає дитині не розгубитися в нестабільному суспільстві, виробити захисні механізми, навчити самостійно вирішувати життєві проблеми.

Двері школи відкриті для небайдужих батьків, які бачать свою дитину успішною в житті.

Рада школи №17

Інтелект – один із найдорожчих ресурсів. Щоб пересвідчитися, наскільки цінним у сучасному світі є інтелект, варто переглянути інформацію про галузі економіки, що найбільш динамічно розвиваються: телекомунікації та Інтернет-проекти, фінансова галузь, високотехнологічне виробництво і ринок програмних продуктів. Навіть металургію, нафтопереробну та хімічну промисловість не можна уявити без сучасних технологій, і наукоємність цих галузей невпинно зростає.Упродовж другої половини ХХ сторіччя, а особливо на початку нинішнього, усі розвинені країни опікуються проблемою ідентифікації інтелектуально обдарованих дітей та молоді, створення для них спеціальної системи освіти, а також залучення талановитої молоді з інших країн через всілякого роду грантові й інші програми. На обдарованих учених та спеціалістів, можна сказати, полюють, бо кожен із них спроможний принести надзвичайну користь не лише певним компаніям, а й країні.

І в Україні розуміють необхідність виховувати інтелектуальну еліту нації. Над проблемою виявлення та виховання обдарованих дітей та молоді працювали вітчизняні вчені, є різні підходи до цього питання. Зокрема, певний час були популярними ідеї раннього розвитку, коли матеріал подається дитині в більш ранньому віці та в більших об'ємах.
В 2006 році команда провідних вчених Харкова на чолі з доктором педагогічних наук Гавриш І.В. запропонували до впровадження власну концепцію виявлення, виховання й навчання обдарованих дітей, яка розроблена на основі як власних напрацювань, так і передових і найбільш ефективних відповідних методик.
Сутність проекту полягає не в насиченні дитини поглибленими знаннями, а у набутті нею, перш за все, необхідних навичок роботи з інформацією, аналізу, гнучкого творчого мислення, самоконтролю та самооцінки, швидких реакцій,раціональної організації навчальної праці; розвитку пізнавальних процесів — сприйняття, пам'яті, мислення, уяви й уваги; розвитку якостей особистості школяра — цілеспрямованості, працелюбності, організованості, охайності, наполегливості, волі тощо.
Програма розроблялася таким чином, щоб врахувати вікові особливості учнів, не лише зберегти, а й збільшити їх інтерес до навчання. Завдяки міжпредметним зв'язкам, засобам наочності та відео матеріалам, об'єкт вивчення стає більш зрозумілим та цікавим. Для прикладу, якщо на уроці "Читання" діти вивчали оповідання про соловейка, то на уроці "Я і Україна" вони дізнаються про класову та видову приналежність цього птаха, спосіб життя, проглядають відео фрагмент з соловейком, чують його спів.
Додатково до загальношкільних предметів, програма яких спеціально адаптована, введені нові: "Навчаємося разом", на якому діти розвивають пам'ять за спеціальними методиками, вчаться працювати з інформацією, та предмет "Еврика", на якому учні розвивають творчі, винахідницькі якості, кмітливість, працюють над рішенням складних задач. Завдяки тому, що під час розробки й апробації програми проект мав медико-психолого-психіатричний супровід провідних вчених Інституту здоров'я школярів та підлітків Академії медичних наук України, вдалося побудувати програму так, щоб зберігати оптимальний баланс психофізичного стану дитини, не допускаючи, з одного боку, нервового перезбудження, а з іншого – втоми, втрати цікавості. Крім обов'язкових уроків фізичної культури, кілька разів впродовж кожного уроку учні беруть участь в музичних паузах з елементами фізичних вправ і танцювальних рухів, роблять вправи для очей, застосовують релаксуючі елементи.
За результатами, які демонструють учні проектних класів, Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України навчально-педагогічний проект "Інтелект України" рекомендовано до подальшого впровадження. На сьогодні діти з Київської, Харківської, Дніпропетровської областей та АРК Крим вже мають можливість навчатись у таких класах, є зацікавленість й інших регіонів України.

Шановні батьки!

Якщо ви вважаєте, що ваша дитина допитлива й розумна, якщо ви пов'язуєте майбутнє своєї дитини з інтелектуальною сферою – ми чекаємо на вас. За додатковою інформацією радимо звернутися до нашої школи – учасника всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України
Кiлькiсть переглядiв: 668

Коментарi

  • JamesDog

    2017-03-29 20:27:36

    It can be daunting trying to figure out what you need to do once you have been diagnosed with sleep apnea. There are so many new things to learn, and you may feel a bit overwhelmed. Reading this article can provide you with some simple steps to take to make the transition much easier. For people who are using a CPAP machine, you need to take notes to give to your doctor. If you experience any symptoms, like snoring, that were eliminated when you started using the CPAP machine and they come back, you need to let your doctor know...