2023-24 навчальний рік

День миру


Здрастуй, школо


25 травня 2023 р.

День книги


Ласкаво просимо Вас та Ваших дітей до початкової школи нашої дружної шкільної родини!

Особлива роль у процесі всебічного розвитку особистості належить початковій школі, де цілеспрямовано виявляються й розвиваються здібності дитини, формуються вміння та бажання вчитися, створюються умови для її самовираження в різних видах діяльності.

Вибір закладу – один із головних факторів, що впливає на формування дитини як особистості. Важливу роль відіграють також інфраструктура закладу, соціальне середовище, в якому перебуватиме дитина, методи навчання, надання додаткових послуг.

Запрошуємо дітей на навчання до нашого закладу – школи добра та успіху! Ми дбаємо про особистий розвиток кожного здобувача освіти, забезпечуємо якісну освіту. Наші учні – цілеспрямовані, креативні та відкриті до опанування нових знань, втілення нових ідей. Адміністрація та вчительський колектив закладу працюють над створенням безпечного та комфортного середовища, глибоким оволодінням знань, розвитком творчих здібностей та компетенцій.

Ми вважаємо, що довіра та активна участь батьків є важливим чинником освітнього процесу. Партнерські відносини між вчителями та батьками у нашому закладі міцні та різнобічні, особливо для молодших школярів.

Ласкаво просимо Вас та Ваших дітей до початкової школи нашої дружної шкільної родини!

З повагою, команда школи.

НАПРЯМКИ ПІДГОТОВКИ

Підготовка учнів на рівні Державного стандарту початкової освіти відбувається за наступними напрямками:

*Нова українська школа

*Науково-педагогічний проект «Інтелект України»

ПЕРЕВАГИ

*Сучасне освітнє середовище

*У закладі діє електронна платформа «Нові знання»

*Навчання учнівна практичних завданняхі реальних проєктах

*Щорічні традиційні заходи: святкування памятних дат, виставки, змагання

*У школі працюють безкоштовні гуртки та секції

*Міні-класи для дітей з особливими освітніми потребами

*Надаються послуги логопеда та психолога

КОМАНДА ПЕДАГОГІВ

У закладі працюють досвідчені та висококваліфіковані вчителі, які застосовують сучасні методики та технології навчання для розвитку потенціалу учнів, досягнення ними успіхів. Наші вчителі постійно підвищують свій професійний рівень, вдосконалюють свої знання та навички. Педагоги мають вищу кваліфікацію, І, ІІ категорії, педагогічне звання «вчитель-методист», «старший вчитель». Вчителі англійської мови мають сертифікати міжнародних освітніх організацій та мовленнєву практику.

НАВЧАЛЬНИЙ ДЕНЬ

Навчальні заняття розпочинаються о 08.00. Протягом дня учні мають змогу відвідувати гуртки та секції.

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВСТУП

Вступ до закладу відбувається протягом року. Подати заяву на навчання та фотокопію свідоцтва про народження дитини Ви можете за адресою:

вул. Крилова, 12/6, в онлайн – режимі: . nschool.17@gmail.com.

Директор школи А.Г.Панченко


Миколаївська ЗОШ 17 імені Саражана В Г, ІНТЕЛЕКТ УКРАЇНИ, 2020р



Урок математики


/Files/images/2020/116710362_628692537752211_8989125070883410802_n.jpg


/Files/images/2020/120552809_669975296957268_620238685454615101_n.png


Впровадження проєкту Інтелект України



«ІНТЕЛЕКТ УКРАЇНИ» В БАЗОВІЙ ШКОЛІ

11 березня 2020 року на базі Миколаївської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів № 17 імені Саражана В. Г. Миколаївської міської ради кафедрою теорій й методики дошкільної та початкової освіти Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти проведено інструктивно-мотиваційний семінар для методистів, заступників директорів із навчально-виховної роботи та вчителів базової школи закладів загальної середньої освіти, які працюватимуть за науково-педагогічним проєктом «Інтелект України» (60 осіб).


Захід відкрила Олена Сокуренко, доцент, завідувач кафедри теорії й методики дошкільної та початкової освіти МОІППО.

Алевтина Панченко, директор Миколаївської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів № 17 імені Саражана В. Г., ознайомила присутніх з організацією роботи початкової школи за науково-педагогічним проєктом «Інтелект України».

Проведено презентаційні уроки у 4-А класі за програмою науково-педагогічного проєкту «Інтелект України»:
• з предмета «Людина і світ» на тему «Антарктида – найхолодніший материк» Стасюк Олена Станіславівна, учитель вищої категорії, учитель-методист Миколаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №17 імені Саражана В.Г.;
• предмета «Еврика» на тему «Множини, об’єднання множин. Розв’язування логічних задач за допомогою кругів Ейлера. Формування суперечностей: якщо, то, але. Винахідницькі задачі» Вікторія Бондаренко, учитель вищої категорії, старший учитель Миколаївської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів № 17 імені Саражана В. Г.

Для педагогічних працівників проведено майстер-клас «Особливості використання технологічних вправ на уроках» Зінченко Таїсія Тарасівна, учитель вищої категорії Миколаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №17 імені Саражана В.Г.,Зуєва Наталія Олександрівна , учитель вищої категорії Миколаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №17 імені Саражана В.Г.

Під час семінару Галина Міленіна, доцент кафедри теорії й методики дошкільної та початкової освіти МОІППО, координатор проєкту в Миколаївській області, акцентувала увагу на особливостях реалізації науково-педагогічного проєкту «Інтелект України» в базовій школі.
Вікторія Бондаренко ознайомила учасників семінару зі структурою та особливостями поліфункціонального уроку.

/Files/images/antelekt/пром5.jpg

/Files/images/antelekt/програм.jpg

/Files/images/antelekt/Снимок85.png

/Files/images/antelekt/Снимок8.PNG

/Files/images/antelekt/Снимок9.PNG

/Files/images/antelekt/DSCN0076.JPG

/Files/images/antelekt/89511992_2866190586799379_6356330969904971776_o.jpg

/Files/images/antelekt/89536658_2866190706799367_7367643339723636736_o.jpg

/Files/images/antelekt/89822956_2866190313466073_2382979638302343168_o.jpg

/Files/images/antelekt/DSCN0077.JPG

/Files/images/antelekt/89829684_2866190180132753_6238632296010743808_o.jpg

/Files/images/antelekt/89844620_2866190500132721_1359002500849467392_o.jpg

/Files/images/antelekt/DSCN0075.JPG

/Files/images/antelekt/DSCN0073.JPG

/Files/images/antelekt/IMG-49bdbdfb59978b6bac137a569f00d2d1-V.jpg

/Files/images/antelekt/IMG-7f5b8070dc14b0cf418a948639cc89e8-V.jpg

/Files/images/antelekt/IMG-63cce0a2112a7bfde5c1104e973a14ba-V.jpg

/Files/images/antelekt/IMG-b175f639305c82e821a89bb336c08bf3-V.jpg

Проект "Інтелект України"

На виконання програми підготовки педагогічних працівників основної школи до роботи за науково-педагогічним проектом "Інтелект України" з метою здійснення наступності між початковою та базовою ланками в нашому освітньому закладі було проведено педагогічну студію "Працюємо в проекті "Інтелект України" під гаслом "Навчаючись-навчаємо"".

Вчителі мали можливість відчути себе учнями третього та четвертого класів, практично ознайомитися з технологіями навчання та відпрацювати технологічні вправи.

Уроки пройшли продуктивно, діяльнісно, результативно.

Проект "Інтелект України" впевнено крокує до базової школи.

/Files/images/antelekt/IMG-d32c3cef5405fd2687d044467dd4d726-V.jpg

/Files/images/antelekt/IMG-ffe22e0e7b1cc4ac633ad90d46c71e63-V.jpg

/Files/images/antelekt/IMG-0c2b12767ede911d42a71cd644db75d9-V.jpg

/Files/images/antelekt/IMG-16db340a81cd0d996e8e4093987232f0-V.jpg

/Files/images/antelekt/IMG-00446e920901e829afa5cfa345071d24-V.jpg

/Files/images/antelekt/IMG-75834f04af03415436ed50eb9d839735-V.jpg

/Files/images/antelekt/IMG-838dab6c45c0b4486732b6a94eec566b-V.jpg

/Files/images/antelekt/IMG-bc560af3dda024cb8aa34c476d06f9b9-V.jpg

/Files/images/antelekt/IMG-784ad60f0654337bb457a6125ffc4986-V.jpg

/Files/images/antelekt/IMG-91e0c6dc783a13e0fda6b1694dee4158-V.jpg

/Files/images/antelekt/IMG-9d35c9c41d6011f1b27f5fe5ae9962ee-V.jpg

/Files/images/antelekt/IMG-56d33b3dc00cc63c40f0133be9115407-V.jpg

/Files/images/antelekt/IMG-33598d2a7a352f58a86e134e6417f9d2-V.jpg

Творчою групою вчителів початкових класів ЗОШ №17 імені Саражана В.Г., що працюють за науково-педагогічним проєктом "Інтелект України", було обговорено особливості поліфункціонального уроку.Вчителі опрацювали технологічну карту уроку, розглянули рекомендації щодо аналізу уроку та здійснення самоаналізу.

/Files/images/rzne/IMG-2dad27f49bc54023d0ba89856f7dc599-V.jpg/Files/images/rzne/IMG-567f54ee4a171afe46112353a4dde7ad-V.jpg/Files/images/rzne/IMG-7ebb7f3d4b2b499c13d2d43253d02d1c-V.jpg

ЗАТВЕРДЖЕНО

Директор школи

______ А.Г. Панченко

Графік відвідування уроків

у 4А, 3А класах («Інтелект України»)

вчителями-предметниками

Вчитель Клас День тижня № уроку Предмет
Томашівська О.М. вівторок 1 Читання
вівторок 1 читання
Зайченко Л.К. середа 1, 2 Українська мова, читання
вівторок 2 Українська мова
середа 2 Українська мова
Молдован І.В. четвер (2,4) 4 Трудове навчання
середа 2 Українська мова
понеділок (1, 2,4) 2 Українська мова
Носикова С.М. середа 3 Математика
середа 3 Математика
Крейтор Л.В. вівторок 6 Еврика
п’ятниця 6 Еврика
Красовський О.О. вівторок 6 Еврика
Мальнєва Г.Ф. понеділок 4 Інформатика
четвер (2,4) 3 Інформатика
Феленюк І.І. вівторок 5 Людина і світ
п’ятниця 1 Людина і світ
Губарєва І.В. четвер 1 (зам) Людина і світ
Артюшенко С.П. понеділок 2 (зам) Читання
Кондрашова С.О. середа (2,4) 5 Людина і світ
Вінтовкіна І.Ю. середа 6 мистецтво

СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ НА БАЗІ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ЗОШ

№ 17 ІМ. САРАЖАНА В. Г.

СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ НА БАЗІ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ЗОШ № 17 ІМ. САРАЖАНА В. Г.

09 жовтня 2019 року кафедрою теорії й методики дошкільної та початкової освіти Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на базі Миколаївської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів № 17 ім. Саражана В. Г. Миколаївської міської ради проведено семінар-практикум «Основні методичні аспекти реалізації компетентнісного підходу в науково-педагогічному проєкті «Інтелект України» (2–4 класи).

Захід відкрила Олена Сокуренко, доцент, завідувач кафедри теорії й методики дошкільної та початкової освіти МОІППО.
Василь Шуляр, директор МОІППО, заслужений учитель України, ознайомив учасників семінару з філософією Нової української школи і проєктом «Інтелект України».

Алевтина Панченко, директор Миколаївської ЗОШ І–ІІІ ступенів № 17 імені Саражана В. Г. Миколаївської міської ради, ознайомила присутніх з організацією роботи початкової школи за науково-педагогічним проєктом «Інтелект України».

Проведено презентаційні уроки за програмою науково-педагогічного проєкту «Інтелект України» з інтегрованого предмета «Я пізнаю світ» у 2-А класі на тему «Твої відкриття. Комбінаторика», з інтегрованого курсу «Навчаємось разом» у 3–А класі на тему «Долаємо перешкоди»; предмета «Людина і світ» у 4–А класі на тему «Вологі екваторіальні ліси Південної Америки. Ґрунти».

Для педагогічних працівників проведено майстер-клас «Особливості викладання інтегрованих курсів у 2–4 класах».

Під час семінару Галина Міленіна, доцент кафедри теорії й методики дошкільної та початкової освіти МОІППО, координатор проєкту в Миколаївській області, акцентувала увагу на особливостях організації освітнього процесу в 5 класах, які навчаються за науково-педагогічним проєктом «Інтелект України».

Практичний психолог Теглівець Лариса Вікторівна провела інтерактивний тренінг «Особливості формувального оцінювання в початкових класах».
У заході взяли участь директори та педагогічні працівники закладів загальної середньої освіти Миколаївщини.(усього – 60 осіб).

/Files/images/mo_pochshk/72282286_2526071034144671_8443661290232086528_n (2).jpg

/Files/images/mo_pochshk/72788509_2526068337478274_6643226435861348352_n (1).jpg

/Files/images/mo_pochshk/72677319_2526070574144717_2913449859325362176_n (1).jpg

/Files/images/mo_pochshk/72407972_2526068660811575_7199179019974082560_n (1).jpg

/Files/images/mo_pochshk/72806369_2526070017478106_3241959795988627456_n (1).jpg

/Files/images/mo_pochshk/DSCN9404 (1).JPG

/Files/images/mo_pochshk/DSCN9426.JPG

/Files/images/mo_pochshk/DSCN9438 (1).JPG

/Files/images/mo_pochshk/DSCN9411 (1).JPG

/Files/images/mo_pochshk/DSCN9435.JPG

/Files/images/mo_pochshk/DSCN9410 (1).JPG

/Files/images/mo_pochshk/DSCN9456 (2).JPG

/Files/images/mo_pochshk/DSCN9457.JPG

/Files/images/mo_pochshk/DSCN9458 (1).JPG

СЕМІНАР

Соціалізація особистості в умовах впровадження проекту інтелект України

Соціалізація особистості в умовах впровадження проекту Інтелект України, Миколаїв ЗЗСО №17

2 ДОСВІД РОБОТИ Інтелект України 3

Підготовчі заняття

На заняттях для майбутніх першокласників діти вивчають англійську мову, вчаться читати, писати, рахувати, розвивають свою логіку, мовлення, світогляд. Тут завжди раді новим учням. На заняттях діти не нудьгують, а активно працюють, граючись.

/Files/images/pochatkova_shkola/дітки.jpg

/Files/images/pochatkova_shkola/малі.jpg

/Files/images/pochatkova_shkola/інтелект.jpg

Дні Т.Г.Шевченка в нашому класі.

Шевченко приходить до нас щороку навесні. Приходить щоразу новим, неповторним. Час поволі звільняє образ нашого пророка від фальшування і спотворення. Де б не був поет, куди б не закидала його доля, завжди він був пов'язаний із самим національним єством своєї батьківщини..

Як весна оновлює природу, так і слово Великого Тараса оновлює наші душі, закликає бути чесним і милосердним, палко любити свій народ, свою Україну.

/Files/images/mo_pochshk/imag3e.jpeg

Ми чуємо тебе, Кобзарю, крізь століття,

і голос твій нам душі окриля.

Встає в новій красі, забувши лихоліття,

твоя,Тарасе, звільнена земля.

/Files/images/mo_pochshk/image.jpeg

Учні 1-А класу познайомилися з творчістю Т.Г.Шевченка. День був святково напружений. Учні прийшли до школи з вивченими рядками віршів та малюнками до них . В класі лунали пісні на слова відомого поета. Паролем для проходу до класу було сказати слова Кобзаря. Перший урок пройшов у вигляді музично- літературної композиції "Тарас Шевченко - частина серця кожного українця".


/Files/images/pochatkova_shkola/оголошення.PNG


З метою національно-патріотичного виховання , учні 1-А класу взяли участь у Акції "Лист учаснику АТО". Діти не тільки писали побажання, але й намагалися естетично оформити листа. /Files/images/antelekt/image (66).jpg

/Files/images/antelekt/image (82).jpg



Про стан впровадження проекту «Інтелект України» в першому класі (Вчитель : Стасюк О.С.)

Завдання школи на сучасному етапі полягає не тільки в тому, щоб підготувати дітей до самостійного життя, але й виховати інтелектуальну еліту нації, адже вони – майбутнє нашої держави.

У нашій школі учні 1-А класу навчаються за науково-педагогічною програмою «Інтелект України».

Зокрема, для цього у школі створена навчально-матеріальна база, клас обладнаний мультимедійною технікою, дидактичним матеріалом. Щомісячно із Харькова батьки отримують підручники, зошити. Класний керівник 1-А классу Стасюк О.С. пройшла спеціальну курсову підготовку з наступним одержанням сертифіката для роботи з учнями класу. Педагог має добру фахову та належну методичну підготовку. Учитель вчить своїх вихованців працювати в групах, парах, адже групові форми навчання дають змогу диференціювати та індивідуалізувати процес навчання, формує внутрішню мотивацію до активного сприйняття, засвоєння та передачі інформації, сприяє формуванню комунікативних якостей учнів, активізує розумову діяльність. Учні проектних початкових класів активно знаходять креативні рішення поставлених завдань, презентують результати своєї діяльності. Кожен урок читання розпочинається з підготовки мовного апарату та правильного дихання учнів.

Вчителем на кожному уроці широко використовується дидактичний матеріал (пам’ятки, тести, сюжетні малюнки), роздатковий матеріал, ІКТ та мультимедійний супровід, якими їх повністю забезпечують автори науково-педагогічного проекту «Інтелект України». Навчально-методичне забезпечення уроків для вчителя надається безкоштовно.

Згідно ідеї проекту, на кожному уроці в проектних початкових класах застосовуються інформаційно-комунікаційні технології та мультимедійне забезпечення, адже сьогодні нові інформаційні технології – невід’ємна частина нашого життя. Їх застосування дає змогу інтенсифікувати процес навчання в початковій школі, зробити його наочнішим і динамічнішим, скоротити час на вивчення теми, підвищити рівень сприйняття і розуміння учнями матеріалу, формувати уміння працювати з інформацією, формувати дослідницькі уміння, розвивати комунікативні здібності молодших школярів.

Науково-педагогічний проект "Інтелект України" реалізується на базі державних програм з різних навчальних дисциплін. До проекту розробники пропонують власний навчально-методичний комплекс (підручники – зошити з друкованою основою – посібники для вчителя), забезпечений комп'ютерною підтримкою (аудіо-, відеозаписами). Учні початкових класів, які працюють за проектом, мають високий рівень мотивації до навчання, вміють працювати з інформацією.

З боку дирекції школи, НМЦ ведеться належний методичний супровід та здійснюється аналітичний контроль. Питання результативності реалізації програми «Інтелект України» заслуховується на педагогічних радах та нарадах при директорі, та на класних батьківських зборах.

Спілкування з батьками учнів 1-А класу підтвердило, що вони задоволені результатами реалізації проекту, проте, в них виник ряд запитань, серед яких «Чи будуть діти навчатися за даною програмою в середніх та старших класах? Якщо так, то чи отримають вони свідоцтво, атестат з особливою поміткою про навчання за даною програмою?» Голова батьківського комітету , висловила думку батьків про те, що вони та їхні діти задоволені впровадженням цієї програми і результатами праці .

Учні 1-А класу неповторні діти. Вони - активні, веселі, креативні, радісні та щасливі. /Files/images/antelekt/IMG_0007.jpg

/Files/images/antelekt/image (79).jpg/Files/images/antelekt/IMG_0014.jpg

/Files/images/antelekt/IMG_0054.jpg


Вітаю моїх любих першокласників та їх батьків!!!

Бажаю вам успіхів, щирої дружби, цікавих подій, незабутніх вражень, нових сходинок, які ви обов’язково здолаєте. Хай стануть відомими вам тайни Всесвіту і відкриється крок до зірок! А дорослим – здоров’я , терпіння і мудрої підтримки своїх дітей. Хай буде цікавим і успішним навчальний рік! В добру путь!



Дзвенить, дзвенить шкільний дзвінок —
Нас закликає до навчання.
Ми поспішаєм на урок,
І знов йдемо у світ пізнання./Files/images/mo_pochshk/image (16).jpg/Files/images/mo_pochshk/image (3).jpg


/Files/images/mo_pochshk/DSC05273.jpg/Files/images/mo_pochshk/image (22).jpg


Інноваційний підхід до навчання

Всі батьки мріють бачити свою дитину інтелектуально - розвинутою, творчою, активною, життєрадісною, успішною у житті.

В 2016-2017 н.р. наша Миколаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №17 ( директор - Панченко А.Г.), взяла участь у науково – педагогічному проекті «Інтелект України», щоб здійснити мрії багатьох батьків.

Вчитель початкових класів Стасюк Олена Станіславівна, вчитель вищої категорії, « старший вчитель», пройшла курси по вивченню методики навчання за науково – педагогічним проектом « Інтелект України» , отримала сертифікат.

Програма проекту « Інтелект України», враховуючи вікові особливості учнів, розвиває творче мислення, пам'ять, уяву, увагу, збільшує інтерес до навчання. Навчання з 1 по 9 клас стає більш зрозумілим та цікавим. , англійська мова вивчається за програмою спеціалізованих шкіл, а програма проекту « Інтелект України» не перевантажує надмірною кількістю вправ, домашні завдання не задаються, весь матеріал вивчається на уроках.

Проект дає ґрунтовні знання, міцний фундамент для розвитку інтелекту та майбутньої реалізації дітей у соціумі. Впровадження у навчальний процес науково-педагогічного проекту «Інтелект України» дозволяє підвищити якість навчання й освіти, відкриває можливості впровадження абсолютно нових методів викладання.

Таким чином у молодших школярів формуються життєві навички, що сприяють соціальному, духовному та психічному здоров’ю. Наша школа допомагає дитині не розгубитися в нестабільному суспільстві, виробити захисні механізми, навчити самостійно вирішувати життєві проблеми.

Двері школи відкриті для небайдужих батьків, які бачать свою дитину успішною в житті.

Рада школи №17

Інтелект – один із найдорожчих ресурсів. Щоб пересвідчитися, наскільки цінним у сучасному світі є інтелект, варто переглянути інформацію про галузі економіки, що найбільш динамічно розвиваються: телекомунікації та Інтернет-проекти, фінансова галузь, високотехнологічне виробництво і ринок програмних продуктів. Навіть металургію, нафтопереробну та хімічну промисловість не можна уявити без сучасних технологій, і наукоємність цих галузей невпинно зростає.Упродовж другої половини ХХ сторіччя, а особливо на початку нинішнього, усі розвинені країни опікуються проблемою ідентифікації інтелектуально обдарованих дітей та молоді, створення для них спеціальної системи освіти, а також залучення талановитої молоді з інших країн через всілякого роду грантові й інші програми. На обдарованих учених та спеціалістів, можна сказати, полюють, бо кожен із них спроможний принести надзвичайну користь не лише певним компаніям, а й країні.

І в Україні розуміють необхідність виховувати інтелектуальну еліту нації. Над проблемою виявлення та виховання обдарованих дітей та молоді працювали вітчизняні вчені, є різні підходи до цього питання. Зокрема, певний час були популярними ідеї раннього розвитку, коли матеріал подається дитині в більш ранньому віці та в більших об'ємах.
В 2006 році команда провідних вчених Харкова на чолі з доктором педагогічних наук Гавриш І.В. запропонували до впровадження власну концепцію виявлення, виховання й навчання обдарованих дітей, яка розроблена на основі як власних напрацювань, так і передових і найбільш ефективних відповідних методик.
Сутність проекту полягає не в насиченні дитини поглибленими знаннями, а у набутті нею, перш за все, необхідних навичок роботи з інформацією, аналізу, гнучкого творчого мислення, самоконтролю та самооцінки, швидких реакцій,раціональної організації навчальної праці; розвитку пізнавальних процесів — сприйняття, пам'яті, мислення, уяви й уваги; розвитку якостей особистості школяра — цілеспрямованості, працелюбності, організованості, охайності, наполегливості, волі тощо.
Програма розроблялася таким чином, щоб врахувати вікові особливості учнів, не лише зберегти, а й збільшити їх інтерес до навчання. Завдяки міжпредметним зв'язкам, засобам наочності та відео матеріалам, об'єкт вивчення стає більш зрозумілим та цікавим. Для прикладу, якщо на уроці "Читання" діти вивчали оповідання про соловейка, то на уроці "Я і Україна" вони дізнаються про класову та видову приналежність цього птаха, спосіб життя, проглядають відео фрагмент з соловейком, чують його спів.
Додатково до загальношкільних предметів, програма яких спеціально адаптована, введені нові: "Навчаємося разом", на якому діти розвивають пам'ять за спеціальними методиками, вчаться працювати з інформацією, та предмет "Еврика", на якому учні розвивають творчі, винахідницькі якості, кмітливість, працюють над рішенням складних задач. Завдяки тому, що під час розробки й апробації програми проект мав медико-психолого-психіатричний супровід провідних вчених Інституту здоров'я школярів та підлітків Академії медичних наук України, вдалося побудувати програму так, щоб зберігати оптимальний баланс психофізичного стану дитини, не допускаючи, з одного боку, нервового перезбудження, а з іншого – втоми, втрати цікавості. Крім обов'язкових уроків фізичної культури, кілька разів впродовж кожного уроку учні беруть участь в музичних паузах з елементами фізичних вправ і танцювальних рухів, роблять вправи для очей, застосовують релаксуючі елементи.
За результатами, які демонструють учні проектних класів, Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України навчально-педагогічний проект "Інтелект України" рекомендовано до подальшого впровадження. На сьогодні діти з Київської, Харківської, Дніпропетровської областей та АРК Крим вже мають можливість навчатись у таких класах, є зацікавленість й інших регіонів України.

Шановні батьки!

Якщо ви вважаєте, що ваша дитина допитлива й розумна, якщо ви пов'язуєте майбутнє своєї дитини з інтелектуальною сферою – ми чекаємо на вас. За додатковою інформацією радимо звернутися до нашої школи – учасника всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України
Кiлькiсть переглядiв: 7558