Підписатися на RSS

Вчителі початкової школи

/Files/images/4.jpg

Опанасенко Віра Миколаївна - вчитель вищої категорії. Переможець обласного конкурсу "Класний керівник року"


/Files/images/1-8.jpgСтасюк Олена Станіславівна - вчитель вищої категорії, звання- "Старший вчитель". Вчитель - новатор, впроваджує здоров'язберігаючу технологію "ПіснеЗнайка", працює за програмою "Інтелект України".

Зінченко Таісія Тарасівна - вчитель вищої категорії, впроваджує новітні технології. Талановитий , креативний вчитель


/Files/images/Копия PC270208.jpgЗуєва Наталя Олександрівна - вчитель першої категорії. Переможець конкурсу шкільних газет, талановита поетеса. Переможець всеукраїнського літературного конкурсу "Ми всі/Files/images/IMG.jpgДудник Лідія Михайлівна, вихователь ГПД родом з дитинства!"




Візитна картка

початкової школи №17 м. Миколаєва

Початкова школа – це: 6 вчителів

Вища категорія -4

І категорія -2

ІІ категорія –1

Спеціаліст –

Звання «Старший вчитель» - 2

Основні напрямки роботи :

  1. Особистісно орієнтовані уроки в початковій школі.
  2. Формування життєвої компетентності молодших школярів.
  3. Створення атмосфери психологічного комфорту
  4. Розумне поєднання традицій і новаторства в навчально-виховному процесі

/Files/images/22123_html_5caaee7f.png

Завдання :

1. Максимально враховувати індивідуальні здібності учнів.

2. Всебічно розвивати юну особистість.

3. Пізнавати, діяти ,спілкуватися, жити.

4. Розкриття і розвиток творчих здібностей учнів.

5. Активне використання нових педагогічних технологій, ППД.

6. Формування свідомої, активної особистості та громадянина.

7. Виховання і навчання на основі природничих задатків молодшого школяра.

Професійне кредо:

«Учитель не той, хто вчить, а той у кого вчаться»

Девіз:

«Навчання повинно бути цікавим»

Завдання методичного об’єднання:

- Підвищення рівня методичної підготовки вчителів;
- Обмін досвідом успішної педагогічної діяльності;
- Інтеграція в навчально-виховний процес раціональних методів і прийомів навчання;
- Пропагування підходів до організації навчання і виховання;
- Створення умов для самоосвіти вчителів;
- Здійснення керівництва творчою діяльністю педагогів.

Мета:

- Надавати реальну допомогу вчителеві у розв’язанні актуальних проблем навчально-виховного процесу;
- Стимулювати вчителів до творчих пошуків, педагогічних інновацій та шляхів їх впровадження у педагогічну діяльність;
- Використовувати творчі можливості вчителів у справі розвитку особистості учнів;
- Підвищити мотиваційні тенденції особистості вчителя та їх вплив на розвиток педагогічного процесу в школі;
- Сприяти активізації людського фактора – особистості, її творчої діяльності, охоплюючи всіх вчителів різними формами методичної роботи, спонукаючи їх під час вивчення організаційно-методичних документів до активізації та осмислення позиції вчителя в гуманістичній парадигмі особистісно-розвивального підходу до освітнього процесу;
- Вивчати психологічні механізми розвитку особистості, підвищувати психодіагностичну майстерність шкільного педагога.

Анкета - звіт

результативності роботи методичного об’єднання

вчителів початкових класів

Керівник Стасюк О.С.

Миколаївської ЗОШ № 17 за 2015 – 2016 навчальний рік

П.І.Б. вчителя

Проблемна тема

Форма узагальнення

Вивчення ППД

Стасюк Олена Станіславівна

«Ігрова діяльність на уроці як засіб формування вміння вчитися»

Збірка

«Використання ігрових технологій на уроках у початковій школі» Анциферова Лариса Вікторівна ЗОШ№31

Зуєва Наталя Олександрівна

«Розвиток творчого потенціалу особистості на уроках української мови засобами інтерактивних технологій»

Виступ на м/о , педраді

«Розвиток творчих здібностей учнів початкових класів на уроках літературного читання» Черноусова Наталія Володимирівна , ЗОШ№19

Зінченко Таісія Тарасівна

«Формування ключових компетентностей в учнів початкових класів засобами інтерактивного навчання»

Збірка

«Формування здоров’язбережувальних компетенцій учнів початкової школи»

Вітковська Олена Данилівна, ЗОШ №32

Опанасенко Віра Миколаївна

«Застосування мнемотехніки у роботі з молодшими школярами як засіб формування предметних компетенцій»

Збірка

Дудник Лідія Михайлівна

«Формування самоосвітньої компетентності в учнів початкових класів на заняттях в ГПД»

Розробки занять

«Педагогічне просвітництво батьків молодших школярів.

Комплексно - цільова програма

«Сім’я і школа - компетентний учень»

Височанська Ольга Володимирівна, ЗОШ№24

2. Участь у конкурсах професійної майстерності

Назва конкурсу

Назва конкурсного матеріалу

Результати

Панорама творчих уроків -2016 «Формування критичного мислення»

Підсумковий урок за розділом «З чистого джерела народної творчості» в 3-А класі

учасник

Панорама творчих уроків -2016 «Формування критичного мислення»

Урок математики в 2 класі. «Розвязування простих задач на порівняння. Знаходження невідомого від’ємний. Дії над величинами»

учасник

Панорама творчих уроків -2016 «Формування критичного мислення»

Тема «Леся Українка – поетична квітка України», Л.Українка. «Давня весна»

Літературне читання – 4 клас

учасник

Панорама творчих уроків -2016 «Формування критичного мислення»

Урок читання – 1 клас

Тема: Закріплення букви Е.
Розвиток мовлення за текстом М. Познанської "У метро".

учасник

3. Публікації вчителів у фаховій періодиці, на сторінках інтернет – видань, тощо

Журнал, газета, інтернет - видання

Назва роботи

Методичний портал

Підсумковий урок за розділом «З чистого джерела народної творчості» в 3-А класі – літературне читання Вч. Зуєва Н.О.

Методичний портал

1) Опис досвіду з теми : «Впровадження здоровя’зберігаючих технологій у навчально виховний процес у початкових класах»

2) «Впровадження особистісно зорієнтованої системи виховання як важливий засіб формування класу»

Вч. Зінченко Т.Т.

Методичний портал

Перший урок – «Україна – моя Україна» Вч. Опанасенко В.М.

Методичний портал

Виховний захід «Зимовий дивограй»

Вч. Дудник Л.М.

Методичний портал

1) “Розвиток життєвих компетентностей сучасної особистості шляхом залучення до учнівського самоврядування” (з досвіду роботи)

2) Шляхи формування соціально – трудової компетентності в початковій школі ( з досвіду роботи)

3) Календарно - тематичне планування предмета «Природознавство» в 4 класі за програмою 2012року (у редакції 2014р.)

4) Календарно - тематичне планування з предмету "Основи здоров'я" за програмою 2012р . (оновлена 2014р.) - 4 клас

Вч.Стасюк О.С.

4. Відкриті уроки та позакласні заходи

П.І.Б.

Клас

Дата

( місяць, рік )

Тема уроку, назва заходу

Зуєва Наталя Олександрівна

3-А

16.12.15

Літературне читання. «Підсумковий урок «З чистого джерела народної творчості».

Зуєва Наталя Олександрівна

3-А

03.03.16

Родинне свято «Жіночий день»

Стасюк Олена Станіславівна

4-А

14.12.15

Математика «Поняття про швидкість. Задачі на знаходження швидкості руху. Залежність швидкості від зміни відстані при сталому часі»

Опанасенко Віра Миколаївна

1-А

16.12.15

. Навчання грамоти «Закріплення вивчення букви -е. Розвиток мовлення за текстом М.Познанської «У метро».

Опанасенко Віра Миколаївна

1-А

Російська мова «Времена года. Весна.»

Зінченко Таісія Тарасівна

2-А

15.12.15

Березень

Березень

Позакласний захід на запрошення в 2 класі « Подорож країною здоров’я»

Родинне свято «Весна у край наш прилетіла»

«Розвязування простих задач на порівняння. Знаходження невідомого від’ємний. Дії над величинами»

Дудник Лідія Михайлівна

ГПД

15.12.16

Виховний захід «Зимовий дивограй»

5. Виступи на педагогічних радах, семінарах, конференціях (в тому числі міських), тощо

П.І.Б

Захід

Тема виступу

Стасюк Олена Станіславівна

Педрада

Відеосалон (НМЦ)

Підсумки роботи м/о вчителів початкових класів

« «Навчання з «Піснезнайкою»: нові підходи до гармонізуючої освіти»

Опанасенко Віра Миколаївна

Педагогічні читання

Гуманістичні
погляди В. О. Сухомлинського

Зінченко Таісія Тарасівна

Педрада

Педрада

«Самоаналіз досягнення мети й виконання завдань між атестаційного періоду вчителя початкових класів»

« Творче застосування інновацій у навчально виховний процес , їх вплив на результати й досягнення базових компетентностей учнів»

Зуєва Наталя Олександрівна

Дудник Лідія Михайлівна

6. Участь у роботі міських проектних, творчих та консалтингових групах ( назва групи):

Стасюк О.С. – участь на Всеукраїнській науково-педагогічній конференції «Інноваційний навчальний заклад» ( 17.03.16) ;

Участь у міській творчій групі «Кроки по впровадженню медико-педагогічного проекту «Гармонія інтелекту та здоров’я»

7.Результативність участі в міських, обласних, Всеукраїнських учнівських конкурсах та олімпіадах:

Вчитель

Назва конкурсу

клас

П.І. переможця ( або кількість призових місць )

Зуєва Наталя Олександрівна

Олімпіада з української мови (ІІ етап)

Олімпіада з «Я у світі»

3-А

3-А

Лотнік Марія ( 3 місце)

Подопригора Марія (2 місце)

Зуєва Наталя Олександрівна

«Люби і знай свій рідний край»

«Український сувенір»

3-А

Куценко Іван (1місце)

Куценко Іван, Нечай Діана, Лотнік Марія

Зуєва Наталя Олександрівна

«Колосок»

«Бобер»

«Кенгуру»

«Геліантус»

«Кришталева сова»

«Весняний колосок»

«Соняшник»

3-А

10

4

4

10

6

12

5

Опанасенко Віра Миколаївна

«Геліантус»

«Соняшник»

«Весняний колосок»

1-А

5

5

8

Зінченко Таісія Тарасівна

«Соняшник»

«Кенгуру»

«Колосок»

«Український сувенір»

2-А

8

5

9

4

Стасюк Олена Станіславівна

«Люби і знай свій рідний край»

«Український сувенір» «Колосок»

«Бобер»

«Кенгуру»

«Геліантус»

«Кришталева сова»

«Весняний колосок»

«Соняшник»

4-А

1

1

8

5

7

10

3

5

6

8. Які технічні, дидактичні , електронні засоби навчання придбані протягом навчального року

Вчитель

предмет

клас

Назва засобу навчання

Стасюк Олена Станіславівна

Літературне читання

Математика

Укр.мова

4

Збірки «Позакласне читання», «Я люблю читати»

Картки «експрес-контроль»

Картки «експрес-контроль», диктанти -тренажери

Електроні підручники з усіх предметів

Монітор , мишка

Опанасенко Віра Миколаївна

1

картки

Зуєва Наталя Олександрівна

Літературне читання

Математика

Укр.мова

3

Збірки «Позакласне читання», «Я люблю читати»

Картки «експрес-контроль»

Картки «експрес-контроль»

Зінченко Таісія Тарасівна

Літературне читання

Математика

2

Збірки «Позакласне читання»

Картки «експрес-контроль»

9. Участь у вебінарах, форумах, тренінгах, дистанційних засіданнях проблемних груп тощо

П.І.по Б. вчителя

Тема, проблема

Стасюк Олена Станіславівна

1) Участь у вебінарі ВГ «Основа», серпень 2015 «Мотивація через гру. Електроні тренажери»

2) Участь у майстер-класі Дистанційної Академії ВГ «Основа» «Секрети додавання Інтерактивності у навчальну презентацію «Рower point»- 19.02.16

3) Участь у майстер-класі Дистанційної Академії ВГ «Основа» «Створення навчального відео» - 18.02.16

Рівень якості знань учнів 2 – 4 класів 2015 – 2016 навчальний рік

Вчитель

Клас

Українська мова

Українське читання

Російська мова

Математика

Природознавство

Я у світі

Трудове навчання

ОТМ

Основи здоров’я

Якість знань 2015\2016

Якість знань 2014\2015

Якість знань 2013\2014

Зуєва Н.О.

3

80

87

77

73

80

90

96

-

-

83

83%

-

Стасюк О.С.

4

54

79

-

54

67

83

91

-

-

71

87%

77%

Зінченко Т.Т.

2

62

85

74

62

76

-

97

-

-

76

86%

86%

Всього

77

85

82

10. Рівень навчальних досягнень учнів за результатами ДПА

Пред-мет

ПІБ учителя

Кіль-кість уч-нів всього

Складали ДПА

По-чат-ко-вий

рі-вен.

Серед-ній

рівень

Дос-татній

рівень

Висо-кий

рівень

Се-редній бал

Якіст. знань

Піврічна к.р.

Се-редній бал

Якіст.знань

Укр.

мова

Стасюк О.С.

24

23

-

9(39,1%)

10(43,4%)

4(17,4%)

7.1

60,8%

6,5

58,8

Літ.

чит.

24

23

-

11(47,8%)

8(34,8%)

4(17,4%)

6.9

52,2%

-

-

Мате-мати-ка

24

23

-

13(56,5%)

4(17,4%)

6(26%)

7.0

43,4%

5,8

50%

Кваліфікаційний рівень педагогів

Навчальний рік

Всього

Вища категорія

І категорія

ІІ категорія

Спеціаліст

Вчитель методист

Старший вчитель

2013-2014

5

2

1

1

1

2

2014-2015

5

2

2

1

2

2015-2016

5

3

1

1

-

-

2

Навчальний рік

Кількість атестуємих

педагогів

Підвищили каліф. категорію

Підтвердили каліф. категорію

Встановлено педагогічне звання

2 кат.

1 кат.

вища

2 кат.

1 кат.

вища

ст. вчитель

вч. методист

2013-2014

1

1

2014-2015

2015-2016

1

1

Курсова перепідготовка педагогічних працівників

Навчальний рік

Всього вчителів

Курсова перепідготовка

2013-2014

5

2014-2015

5

1

2015-2016

5

1

/Files/images/950617_m1-54964151.jpg

Стимулювання пізнавальної самостійності, творчої активності молодших школярів засобами нестандартного уроку

Мета сучасної шкільної освіти – не тільки дати дітям суму знань, але й навчити застосовувати їх у практичній роботі, тобто формувати в школярів ключові та життєві компетентності. Компетентнісне навчання – це потреба сьогодення. Швидкий розвиток науки, зростання обсягу нової інформації потребують від сучасної школи підготовки активних, самостійних людей, які мали б високі творчі здібності та володіли б певними якостями, уміли б самостійно критично та творчо мислити, знаходити шляхи вирішення проблеми, грамотно опрацьовувати інформацію; удосконалювали розвиток особистості, інтелекту, культурного рівня.

На сьогоднішній день перебудова навчально-виховного процесу відбувається надто повільно. На багатьох уроках час витрачається непродуктивно, навчально-виховні цілі досягаються далеко не повністю. Нерідко заняття переобтяжені фактичним матеріалом; недостатня увага приділяється застосуванню знань. Ці та інші недоліки в організації уроку знижують його педагогічну ефективність, ведуть до перевантаження учнів, роблять їх навчальну працю нудною, малопродуктивною. Очевидно, одним із можливих варіантів розв'язання проблеми може стати застосування нестандартних форм проведення уроків в навчально-виховному процесі.

Нестандартний урок – це „імпровізоване навчальне заняття, що має нетрадиційну структуру ”. Найпоширеніші серед них:

- інтегрований урок, урок - лекція, урок - мандрівка, урок - екскурсія, урок — семінар, урок — залік, які застосовуються тоді, коли необхідно подати інформацію, якої немає в навчальних посібниках, для її наступної поглибленої переробки.

- урок - лото, урок - композиція, урок - огляд знань, урок - аукціон, урок - казка. Крок - диспут, урок - діалог, урок - круглий стіл, урок - турнір. Урок - КВК, урок - Брейн - ринг, урок - Що?, Де?, Коли?, урок - форум, урок - телеміст – забезпечують взаємодію в процесі спілкування суб'єктів навчання в умовах парної роботи, роботи малих груп, між групової роботи між учителем і школярем виникає співтворчість.

Такі уроки „дозволяють урізноманітнювати навчальну діяльність, відійти від чітких рамок стандартного уроку з його незмінною структурою: опитування, пояснення, закріплення, домашнє завдання; сприяють підвищенню активності учнів, а отже – і ефективності уроку ”. Для ефективної організації навчально-пізнавальної діяльності учнів у сучасній школі нестандартні уроки слід починати впроваджувати з початкової ланки.

Як же зробити так, щоб дитина засвоювала нові поняття з різних навчальних дисциплін, опановувала нову інформацію, спробувала застосовувати її під час вироблення нових умінь та навичок і разом з тим почувала себе впевненою, бажала вчитися. Основне завдання сучасного вчителя - залучити учнів до активної та самостійної діяльності. Він повинен знаходитися в постійному пошуку таких форм і методів навчання, які б забезпечували не тільки інтенсивне оволодіння базових знань, умінь і навичок, що вимагає чинна програма, але й викликає в учнів інтерес до знань, прагнення до навчання. Отже, поліпшити якість навчання, виховання і розвитку учнів можливо тільки за умови цілеспрямованого систематичного й послідовного удосконалення уроку як форми організації навчально - виховного процесу.

Робота колег, власний педагогічний досвід дають змогу стверджувати: проведення нестандартних уроків по - перше, зацікавлює майже всіх учнів; по — друге, базує на грі, яка розряджає напружену обстановку, допомагає створити атмосферу невимушеності та веселий настрій у дітей; по — третє, стимулює до розвитку творчих задатків учнів: кмітливості, логічного мислення, уяви.

Вже певний час вчителі початкових класів використовують у своїй роботі різноманітні форми нестандартніх уроків. Яким би не був нетрадиційний урок (урок - казка , урок - подорож , урок-дослідження , урок - вікторина ...), провідним прийомом залишається ситуація гри та пошуку.

До системи нетрадиційних уроків можна віднести і такий тип уроку , який отримав назву урок -дослідження.

Урок-дослідження - це такий урок, на якому навчальне завдання піддається розгляду ( вивчення ) в усній формі. Саме на такий тип уроку покладається завдання приведення в систему , а в необхідних випадках і поглиблення досліджуваного матеріалу. Хотілося б поділитися деякими своїми міркуваннями про побудову і зміст таких уроків . Як приклад опишу основні організаційні моменти , ідеї побудови та реалізації такого уроку.

Вважаю, що саме такі уроки сприяють усвідомленому і міцному засвоєнню програмного матеріалу, розвивають творчу активність учнів , їх кмітливість , допитливість і формують певне світобачення .

Працюючи з учнями 1-2 класів , то частіше використовуємо такі форми нестандартних уроків , як «Урок - подорож» і « Урок - казка» , оскільки вважаємо , що саме такого роду уроки сприяють більш безболісному переходу вчорашніх дошколят від ігрової діяльності до навчальної , сприяють розвитку пізнавального інтересу і скороченню адаптаційного періоду .

Нижче наведу приклад таких нестандартних уроків , проведених в 1 класі . Вчитель першого класу : Зінченко Т.Т.

Тема уроку учнів 1 класу: Закріплення понять «більше» , «менше» і «дорівнює ». Форма уроку: Урок - казка . Перед даними урокам вона ставила такі цілі: закріпити знання учнями понять «більше» , «менше» і « стільки ж » ; формувати вміння порівнювати числа; вчити дітей розрізняти геометричні фігури; розвивати увагу , уяву , пам'ять і вчитися у героїв К. І. Чуковського дружбу і взаємовиручку .

Даний урок можна назвати з елементами інтегрування . Їй разом з дітьми вдалося вдало поєднувати і закріплювати математичні поняття «більше» , «менше» , «дорівнює» з виразним читанням напам'ять одного з найулюбленіших віршів К. І. Чуковського « Муха- Цокотуха » і дізнаватися нове про комах. Використання наочності і цікавих ігрових ситуацій на цьому уроці допомагало першокласникам краще включитися в роботу і успішно справлятися із завданнями різного характеру ( ребуси , головоломки , завдання з геометричним матеріалом та інші). Обігрування найбільш важких елементів навчального процесу стимулює пізнавальні сили молодших школярів , зближує навчальний процес з життям , робить засвоювані знання зрозумілими. Казка - найбільш близька і найбільш адекватна дитячому сприйняттю форма збагнення життя . Завершується урок порятунком мухи завдяки спільним старанням , підбиттям підсумку уроку і веселим танцем. Розумна цікавість на заняттях з математики має велику педагогічну цінність.

Форма « урок - подорож» має казкову основу і дозволяє:

- Оживити теоретичний матеріал уроку; представити його в контексті реального життя ;

- Підключити багату фантазію учнів; їх емоційну сферу до процесу пізнання ;

- Провести реальну соціально -моральну проблематику - подолання труднощів , моральний вибір , соціальні та моральні оцінки вчинків , як казкових персонажів , так і своїх власних . Коли діти допомагають казковим героям , вони вчаться допомагати своїм близьким людям . Таким чином , використовуючи комплексний підхід і елемент гри , намагаюся ефективно реалізувати поставлені завдання.

Майже кожен нестандартний урок має інтригуючий початок , що вже змушує учнів зацікавитися майбутньою роботою : «Чи любите ви пригоди? Хочете відправитися в морську подорож ? Сьогодні на уроці вас чекають зустрічі з мешканцями морського дна , які приготували вам цікаві завдання . Чи готові ви проявити свої знання та вміння ? » І на данному уроці включила і загадки , і розповіді про підводних жителів , показ ілюстрацій ( медуза , восьминіг , морська зірка , морський їжак ).

Школярі абсолютно одностайні в думці: коли цікаво вчитися , хочеться вчитися. Цікаво те , що викликає подив , будить думку , викликає бажання зрозуміти явище . На уроках мови дитині доводитися засвоювати такі абстрактні поняття , як « частини мови ». Між дітьми і граматикою створюється свого роду психологічний бар'єр. Деякі учні її вчать , але не люблять , вона не входить у коло їхніх власних інтересів. І щоб подолати цей бар'єр , потрібно «оживити» засвоєння граматики : внести в роботу елементи образності , фантазії , гри.

Практичним обгрунтуванням ролі нестандартних уроків в активізації пізнавального інтересу є результати анкетування серед учнів початкових класів. Дітям була запропонована серія питань:

Які уроки вам більше подобаються?

а) у традиційній формі – про5 %

б) уроки-подорожі - 30%

в) уроки - дослідження - 20%

г) уроки - ігри - 20%

д) уроки-казки - 25%

У всі часи педагога хвилювала проблема , як зробити так , щоб всім було цікаво на уроці , щоб всі були залучені в навчальний процес , щоб не залишилося жодного байдужого .

Успішність навчання багато в чому визначається інтересом до досліджуваного предмета . Про це знають усі: і вчителі, і батьки, та й самі учні. А от домогтися того , щоб діти вчилися із захопленням , з радістю йшли на урок , на жаль , вдається не завжди. Особливо важко сформувати позитивну мотивацію у дітей з невеликими здібностями , слаборозвиненою емоційною сферою та вольовими якостями. Одним із засобів вирішення цієї проблеми є проведення нестандартних уроків . Нетрадиційного уроку повинна передувати ретельна підготовка . При виборі форми уроку вчитель повинен враховувати як рівень підготовленості і специфічні характеристики класу , так і особливості власного характеру і темпераменту .

У підготовці нестандартних уроків і позакласних заходів бере участь не тільки вчитель , а й учні , так як значний час на такому уроці відводиться поданням домашніх заготовок. Ця обставина дозволяє дати посильне завдання кожному учневі відповідно до його можливостями , схильностями , інтересами .

У процесі проведення таких уроків вирішується проблема диференціації навчання , розширюються рамки навчальної програми , з'являється реальна можливість , працюючи в зоні найближчого розвитку кожної дитини , підняти авторитет навіть самого слабкого учня .

Але є деякі складності і проблеми використання нестандартних уроків:

- затрати більшого часу на підготовку і проведення таких уроків;

- не всі учні в рівній мірі активні;

- організаційні труднощі (дисципліна, правила поведінки);

- ускладнюється система оцінювання, аналізу результатів навчання;

- забезпечення науково-методичної і матеріально-технічної бази навчання;

- знаходження певного місця таких уроків в навчально-виховному процесі тощо.

Враховуючи накопичений нами певний досвід, а саме: опрацьовування теоретичного матеріалу, обговорення власних наробок на методичних об’єднаннях, взаємовідвідування на уроках, дає можливість урізноманітнювати навчальну діяльність та забезпечувати високу ефективність сучасних уроків. Тому з метою реалізації творчих здібностей учнів та вчителів, ми пропонуємо запросити вчителів відвідати у грудні тиждень початкових класів, в якому ми хотіли б представити серію нестандартних уроків.

Самоосвіта вчителів початкової школи

ПІБ вчителя

Стаж

Категорія

Рік підв. кваліфікації

Атестація

Тема самоосвіти

Форма підведення підсумків

1

Стасюк Олена Станіславівна

20

вища

2011

2013

Формування вміння вчитися через ігрову діяльність на уроці

Відкриті уроки, позакласні заходи, виступи на педраді, засіданнях м/о

2

Зінченко Таїсія Тарасівна

перша

2010

Формування компетентностей молодших школярів через пізнавальну діяльність

Відкриті уроки, позакласні заходи, виступи на педраді, засіданнях м/о

3

Опанасенко Віра Миколаївна

20

Вища

2012

2009

Формування критичного мислення в молодших школярів

Відкриті уроки, позакласні заходи, виступи на педраді, засіданнях м/о

4

Зуєва Наталя Олександрівн

14

перша

2012

2013

Розвиток творчого потенціалу особистості на уроках рідної мови та читання засобами інтерактивних технологій

Відкриті уроки, позакласні заходи, виступи на педраді, засіданнях м/о

5

Базиленко Лідія Петрівна

48

Вища, «Старший вчитель»

20

20

Реалізація технології формування критичного мислення на уроках читання і письма

Відкриті уроки, позакласні заходи, виступи на педраді, засіданнях м/о

6

Дудник Лідія Михайлівна

6

друга

2012

2013

Розвиток пізнавальної активності учнів в процесі ставлення до свого здоров’я

Відкриті уроки, позакласні заходи, виступи на педраді, засіданнях м/о

Зуєва Наталя Олександрівна,

вчитель початкових класів,

вчитель першої категорії

Курсова перепідготовка – 2012р.

Атестація – 2013р.

Проблемні теми:

2007-2009рр. – «Групова робота на уроках української мови»

2009 – 2012рр. –Формування читацької компетентності молодших школярів»

2012-2013рр. – «Розвиток творчого потенціалу особистості на уроках рідної мови та читання засобами інтерактивних технологій»

Є членом міської творчої групи «Школа педагогічної майстерності».

Брала участь у педрадах школи, підготували виступи «Організація здоров’язберігаючої діяльності учнів початкових класів» (2007-2008); «Розвиток учнівського самоврядування в початкових класах через колективні творчі справи» (2008-2009н.р.)

Виступала на семінарах-практикумах з питаннями «Майстерність вчителя у вирішенні конфліктних ситуацій» (2007-2008 н.р.), «Розвиток навички читання як засіб формування особистості школяра» (2007-2008 н.р.), «Використання інноваційних технологій на уроках образотворчого мистецтва і трудового навчання» (2009-2010 н.р.)

Вела семінар у 2008-2009н.р. «Групова навчальна діяльність молодших школярів» .

Виступала на нараді при директорі з питанням «Адаптація учнів 5 класу», вела семінар «Адаптація учнів 5 класу» (2008-2009 н.р.)

Беру активну участь в засіданнях методичного об’єднання вчителів початкової школи. Підготувала виступи з тем «Методичні прийоми створення ситуації успіху» , «Результативність впровадження передового педагогічного досвіду», «Зерна досвіду. Ярмарок педагогічних ідей».

Уклала збірки «Завдання для покращення навичок читання» (2008-2009 н.р.), «Ранкові вітання в початковій школі» (2008-2009 н.р.).

Розробила «Рекомендації для вчителів щодо формування в учнів самоосвітньої компетентності» (2009-2010 н.р.), «Рекомендації для учнів щодо організації самоосвітньої діяльності» (2009-20010 н.р.)

Брала участь у конкурсі педагогічної творчості (2009 – 2010н.р.), поетичний конкурс.

Щороку проводжу відкриті уроки,відкриті виховні заходи, виховні години .

Учениця Дубініна Марія брала участь у районному конкурс і «Поетична пристань» і посіла 2 місце (2008 – 2009н.р.).

Кір`янова Євгенія посіла 2 місце в обласному конкурсі декоративно-ужиткового мистецтва (2008-2009 н.р.).

На всеукраїнському конкурсі шкільних газет (2008-2009н.р.) учні класу посіли 1 місце в номінації «Друкована шкільна газета».

Веремій Аліна посіла 1 місце в шкільній олімпіаді з математики, Ільїн Максим посів 1 місце в шкільній олімпіаді з української мови (2010-2011 н.р.)

4 учні класу (Кравчишин Павло, Веремій Аліна, Весела Аміна, Ільїн Максим) взяли участь в Всеукраїнському математичному конкурсі «Кенгуру».

7 учнів (Албіна Дмитро, Голубенко Дмитро, Ільїн Максим, Кравчишин Павло, Бабміндра Богдан, Зажицька Катерина, Аліфіренко Наталя) взяли участь у Всеукраїнському конкурсі з природознавства «Смішний колосок».

Дубова Діана взяла участь в обласному конкурсі «Початкове технічне конструювання» (2010-2011 н.р.).

Щорічно учні беруть участь в конкурсі малюнків з правил дорожнього руху та протипожежної безпеки.




Стасюк Олена Станіславівна

Вчитель початкових класів,

вчитель вищої категорії

Курсова перепідготовка – 2011р.

Атестація – 2013р

Проблемні теми:
2006 – 2007рр. – «Використання нестандартних методик навчання як засіб підвищення ефективності уроку»
2007-2008рр. – « Групова навчальна діяльність як вид пізнавальної діяльності школярів»
2008-2010рр. «Впровадження музико-терапевтичної педагогіки «ПіснеЗнайка» як засіб підвищення ефективності уроку»
2010-2011рр. – «Оптимізація уроку в початковій школі через використання інформаційно- комунікаційних технологій»

2011-2012 рр. –«Формування інформаційної компетентності молодших школярів»

2012-2013 рр. «Формування вміння вчитися через ігрову діяльність на уроці»

У 2006-2012рр. працювала над темою «Використання інтерактивних методів навчання , як засіб підвищення ефективності уроку», яка тісно пов’язана з проблемною темою методоб’єднання «Удосконалення уроку один із шляхів формування життєвої компетентності молодших школярів « та темою школи « Удосконалення уроку в особистісно орієнтованій технології як засіб розвитку творчої особистості вчителя й учня». Щоб вивчити особисту тему і впроваджувати її у практику я працюю 5 рік в 4 етапи (під теми).

Працюючи над власною темою я виконувала завдання м/о:

-забезпечення необхідного рівня знань згідно з державними стандартами в умовах переходу на новий зміст структури навчання;
- вивчення і застосування інноваційних технологій та передового педагогічного досвіду з використанням групової та індивідуальної діяльності;
- формування життєвої компетентності на кожному уроці;
- розвиток творчих здібностей учнів.

А також виконую завдання школи:

- організація успішного навчання без перевантаження, збереження здоров’я дітей;

- упровадження сучасних технологій

-матеріально технічне забезпечення навчально – виховного процесу.

Тому на уроках постійно використовую «ПіснеЗнайку», групові, диференційовані та індивідуальні форми роботи, ігрові моменти, інтерактивні методи навчання, інформацйно - комунікаційні технології.

Постійно працюю над власним розвитком і займаюсь самоосвітою і отримані знання та досвід впроваджую в свою роботу.

За період з 2006-2012рр. брала участь у роботі міських груп: «Групова робота учнів на уроках» (2006-2008); «Перші кроки впровадження музико-терапевтичної педагогіки «ПіснеЗнайка» (2008-2010рр.); «Пошук» - використання ІКТ (2010 -2011р), керівник кафедри математиків в заочній школі «Надія»,

Для перейняття досвіду по впровадженню «ПіснеЗнайки» відвідала семінар у м.Київ у «Либідь» №34 , де відбулася зустріч з автором цієї технології Н.О.Яновською. Відвідала семінари в ІППО «Сучасний погляд на педагогічну і психологічну науку» (200-2007); «Проектна технологія», «Впровадження здоровязберігаючих технологій у навчально – виховний процес», «Вплив В.Сухомлинського на розвиток сучасної освіти» (2010-2011рр).

Була в 2007-2008р. була керівником семінару – практикуму вчителів початкових класів ЗОШ№17 «Диференціація навчання молодших школярів», а також брала участь у щорічних семінарах – практикумі « Критичне мислення молодших школярів» - 2009-2010р.; «Групова робота учнів початкових класів на уроках» - 2008-2009рр, «Критичне мислення молодших школярів» - 2009-2010рр.

Працювала у заочній школі «Надія» для обдарованих дітей – 2007-2008., 2012-2013рр.

Для колег щорічно проводжу відкриті уроки, а в 2009 – 2010н.р. – для вчителів міста. Конспекти уроків з використанням новітніх технологій друкувалися в освітянському журналі «Відкритий урок» - 2009-2010 (сертифікати); в інтернет – журналі «Учительський журнал on-line» , видавництво «Основа» - 2010-2011рр., 2012р. інтернет сайт «Урок» - 2011р.; «Про підсумки проведення предметного тижня початкової школи» - в газеті «Відкритий урок» , лютий 2011р.

Випустила збірку із досвіду роботи «Впровадження музико – терапевтичної педагогіки «ПіснеЗнайка» (2010-2011рр.)

Постійно беру участь у педрадах школи, роботі м/о. Вивчаю методичну методичну педагогічну літературу. Взяла участь в обласному конкурсі «Досягнення педагогічних працівників Миколаївщини – 2010р»., Перемогла у конкурсі «Краща авторська розробка місяця» у категорії «Початкове навчання та виховання на порталі «Учительський журнал он-лайн»

Працюючи над проблемною темою і удосконалюючи свій саморозвиток, значні удосконалення відбулися і в проведенні уроків, їх якості. Це впливає на успішність учнів , їх розвиток: сприяє гармонійному розвитку дітей, попереджує перевтому і стрес; покращує успішність, дає можливість комфортно отримати знання про навколишній світ; орієнтує на здоровий спосіб життя, розвиває духовний світ і творчі здібності .

Так, Войтенко Д. – 2010 – 2011рр. конкурс з української мови ім..П.Яцика – 6 місце(ІІетап); Забарчук К. взяла участь у Всеукраїнському конкурсі експериментально-дослідницьких робіт з природознавства «Юний дослідник»

Войтенко Д., Забарчук Н. 2010-2011 Конкурс з природознавства – «Золотий колосок», Гюллер А., 2010-2011н.р. «Срібний колосок»; 5 учнів взяли участь у всеукраїнському математичному конкурсі «Кенгуру»; 9 учнів взяли участь у всеукраїнському конкурсі з природознавства «Смішний колосок»

9 учнів (1 клас) – у всеукраїнському конкурсі з природознавства

/Files/images/gramoti/IMG_0002.jpg/Files/images/gramoti/IMG_0005.jpg/Files/images/gramoti/IMG_0003.jpg



Опанасенко Віра Миколаївна,

вчитель початкових класів,

вчитель вищої категорії.

Курсова перепідготовка – 2008р.

Атестація – 2009р.

Проблемні теми :

2006 -2007рр. «Проектна діяльність учнів на уроках»

2007 – 2009рр. «Самоосвітня діяльність молодших школярів»

2009-2011рр. «Формування критичного мислення в молодших школярів»

Протягом 2009-2011 рр. :

- Звіт о самоосвіті (робота над проблемною темою «Формування критичного мислення в молодших школярів») – виступ на нараді.

- «Постановка мети та завдань уроку» - ( психологічний семінар)

- « Застосування інтерактивних методів навчання на уроках читання».

- Оформила збірку «Формування критичного мислення в молодших школярів»

Протягом 2007-2009рр.:

- Творчий звіт роботи над проблемною темою «Самоосвітня діяльність молодших школярів» - виступ на нараді.

- «Диференціювання навчальних завдань на різних етапах уроку»

- «Самоврядування в початковій школі» - виступ на засіданні методичного об’єднанні класних керівників

- «Самовиховання учнів» - виступ на психологічному семінарі.

- «Гра – як засіб формування навички читання» (з досвіду роботи)

- «Труднощі у засвоєнні графічних навичок письма шестирічними першокласниками та шляхи їх подолання»

- «Формування індивідуального досвіду участі школяра в навчальному процесі»

- Оформила збірку «Самоосвітня діяльність молодших школярів»

2006 – 2007рр.:

«Формування здорового способу життя в молодших школярів на уроках основи здоров’я»

«Гра, як ефективний метод засвоєння знань, вмінь та навичок учнів» ,

«Формування комунікативних умінь та навичок на уроках української мови та читання»

«Технологія проведення особистісно-орієнтованого уроку в 1-4 класах»

«Психологізація – один із принципів методики проведення особистісно орієнтованого уроку»

Взяла участь у конкурсі «Класний керівник»

Участь учнів:

2010-2011рр.:

- Конкурс ім..П.Яцика – Тидень Д. – 8місце

- Шкільна олімпіада з української мови – Гуменюк О. – 1 місце

- Шкільна олімпіада з математики – Іванова Л. – 1 місце

- Конкурс малюнків « Мій рідний край»

- Школа «Надія» - Іванова Л.

- Конкурс «Колосок» - Гуменюк О. – «Золотий сертифікат»

- Конкурс «Кенгуру»

- 2009-2010н.р.:

- Конкурс ім..П.Яцика – Тидень Д. – 5місце

- Шкільна олімпіада з математики – Іванова Л.- 1місце

- Міська олімпіада з математики – Іванова Л. – 6місце

- Конкурс «Колосок» - Гуменюк О. – «Золотий колосок», Тидень Д. , Іванова Л. – «Срібний колосок»

- Конкурс малюнків

- 2008-2009 : конкурс малюнків по ПДР, шкільні олімпіади

- 2007—2008 рр. – конкурс малюнків по пожежній безпеці – Тидень 1 місце (область)

- Конкур малюнків по ПДР

Кiлькiсть переглядiв: 2028