Стасюк
Театральна педагогіка
Театральна педагогіка – актуальний метод педагогічної роботи, який допомагає розвивати різні навички та якості для успіху в сучасному світі.
Імпровізація, рольові ігри, вправи на розвиток дикції та голосу, короткі вистави – театральні вправи, які розвивають творчість , уяву, мовленнєві навички та впевненість у собі, співпрацю, комунікативні та координаційні здібності.
Через впровадження театральної педагогіки Анна Геннадіївна розвиває емоційний інтелект в учнів, тобто здатність розпізнавати та розуміти емоції, контролювати свої власні емоції та ефективно взаємодіяти з іншими людьми.
За допомогою театральних вправ вчителька стимулює дітей до активної участі в навчальному процесі, формує в них позитивне ставлення до навчання та розвиває мотивацію до вивчення нового матеріалу. Це допомагає покращувати якість освітнього процесу та досягнення кращих результатів у навчанні.
Протягом 2 років Анна Геннадіївна бере участь в обласній творчій групі в межах проекту "Театральна педагогіка" (МІППО). До збірки «Занурення в світ емоцій» увійшов розроблений конспект уроку «Казка про зиму» (2 клас).
Імпровізація – це інтерактивне спілкування, яке допомагає розкрити та стимулювати творчі здібності дітей,інтерес до пізнання навколишнього світу і себе в ньому.
«Актори» включаються в колективну гру, процеси ігрової взаємодії.
Через імпровізацію у дітей формується володіння вербальними і невербальними засобами виразності і передачі образу героя. Діти, які самі складали власні правила та були активними учасниками, отримали задоволення та висловили бажання продовжити імпровізувати.
Імпровізація
Портфоліо Дашковська Г Г