/Files/images/2023/изображение_viber_2023-02-25_19-56-26-063.png

/Files/images/2023/изображение_viber_2023-02-25_19-57-24-246.jpg

/Files/images/2023/изображение_viber_2023-02-25_19-57-13-941.jpg


/Files/images/2023/7п.JPG


/Files/images/demokratichna_shkola/изображение_viber_2023-02-26_16-37-02-416.jpg

/Files/images/2023/сертифыкат прометеус.jpg

/Files/images/demokratichna_shkola/2.JPG

/Files/images/demokratichna_shkola/4пр.JPG


/Files/images/demokratichna_shkola/89щ.JPG


/Files/images/demokratichna_shkola/сертиф.JPG



/Files/images/demokratichna_shkola/241688849_4653502638017252_7928820721391716858_n.jpg


1000 уроків щастя

1000 уроків щастя

29 листопада 2019 року в 6 класі Миколаївської загальноосвітньої школи № 17 імені Саражана В.Г. вчитель Мальнєва Галина Федорівна на уроці інформатики провела вправу «Наше майбутнє». Під час роботи в групах учні розглядали питання енергозбереження, яким чином можна скоротити витрати сімейного бюджету, від кого це залежить. Разом було зроблено висновки, щодо економії електроенергії в родині. Учні визначили 10 способів економії, підготували та зробили презентацію.

/Files/images/demokratichna_shkola/FB_IMG_1576860985442.jpg/Files/images/demokratichna_shkola/62.jpg/Files/images/demokratichna_shkola/тт.jpg

5 грудня 2019 року в 9 А класікласіМиколаївської загальноосвітньої школи № 17 імені Саражана В.Г. вчитель Мальнєва Галина Федорівна на уроці інформатики провела вправу «Голосуй ногами» під час перевірки рівня засвоєння інформації. Дана вправа розвиває відповідальність, вміння відстоювати свою думку та аргументувати власну позицію, навички участі та уміння працювати в команді. Учні активно відстоювали свою думку, розробили власні правила безпеки в Інтернеті.

/Files/images/demokratichna_shkola/IMG_1575565303536.jpg

/Files/images/demokratichna_shkola/IMG-c8b58783e4100210b0ee4a6b7b25e8ce-V.jpg

/Files/images/demokratichna_shkola/IMG-771421fbb3f18afb76db499cd96dc811-V.jpg

/Files/images/demokratichna_shkola/IMG-f1684a8294d4daecaf3a51b6d8c385c3-V.jpg

4 грудня 2019 року в 8 А класіМиколаївської загальноосвітньої школи № 17 імені Саражана В.Г. вчитель Кондрашова Світлана Олександрівна використала вправу «Спорт для всіх» на уроці «Основи здоров’я». Учні вчилися співпрацювати, активно обговорювали, чи всі люди, враховуючи їхні фізіологічні дані, мають однаковий доступ до спорту і чому. На уроці було розроблено правила гри: не обговорювати один одного; хвалити за реальні досягнення; емоційно вербально підтримувати; не говорити про дитину у третій особі, коли він присутній поряд; не перебільшувати, не драматизувати; пропонувати допомогу, коли вона дійсно потрібна; довіряти. Учні були підведені до розуміння того, що правила, як права людей, існують, щоб забезпечити справедливість.

/Files/images/demokratichna_shkola/кондр.jpg

/Files/images/demokratichna_shkola/Светлана Кондрашова .jpg

/Files/images/demokratichna_shkola/кондраш.jpg

/Files/images/demokratichna_shkola/кондраш (1).jpg

На уроці англійської мови вчитель Баганова Ганна Іванівна у 5 класі провела вправу «Мої особисті символи». Дана вправа розвиває такі компетентності: повагу, аналітичне та критичне мислення, комунікативні навички, співпраця.

Діти вчилися розуміти власні індивідуальні особливості та свої уподобання. Завдання вправи сприяли формуванню аналітичного та критичного мислення, адекватної самооцінки, розвитку комунікативних навичок.

/Files/images/demokratichna_shkola/1.jpg/Files/images/demokratichna_shkola/2.jpg /Files/images/demokratichna_shkola/10.jpg/Files/images/demokratichna_shkola/3.jpg/Files/images/demokratichna_shkola/4.jpg/Files/images/demokratichna_shkola/7.jpg/Files/images/demokratichna_shkola/8.jpg

План роботи Миколаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 17 імені Саражана В.Г.

щодо реалізації Міжнародного проекту «Демократична школа»

Заходи щодо досягнення стандарту демократичних змін Очікувані результати Як ці результати сприятимуть встановленню стандарту демократичної школи Термін Відповідальні
1 Інформування вчителів, учнів, усієї громади про участь закладу в проекті. Залучення до співпраці учасників освітнього процесу; протокол педради, батьківських зборів Визначення напрямків подальшої роботи з урахуванням потреб учасників освітнього процесу Серпень-вересень Координатори проекту
2 Створення ініціативної групи вчителів та учнів з реалізації проекту Внести пропозиції щодо планування роботи закладу для організації системної роботи з демократичних змін Вмотивований вчитель, бажані демократичні зміни в освітньому середовищі вересень Вінтовкіна І.Ю. Жильцова О.В. Постернак Н.В. координатори проекту
3 Візит тренерки до школи. Тренінг «Формувальне оцінювання» охоплення всього педагогічного колективу впровадження формувального оцінювання в практику педагогічної діяльності вересень Тренер проекту Ломакина Г.
4 Розвиток громадянської відповідальності за допомогою формувального оцінювання, застосовуючи різні інструменти, в тім – самооцінювання, взаємооцінювання, надання вчителем зворотної інформації. формування вмінь та навичок учнів само оцінювання, взаємооцінювання, надання зворотної інформації на уроці реалізація концепції Нової української школи Протягом року Вінтовкіна І.Ю. Жильцова О.В. Постернак Н.В., вчителі - предметники
5 Педагогічне коло «80 вправ». Використання модифікованих вправ із посібника «Громадянська відповідальність: 80 вправ» складання карти вправ впровадження нових технологій педагогічної роботи протягом навчального року Жильцова О.В., вчителі - предметники
6 Круглий стіл педагогів закладу з обміну досвідом на підставі Нотатків вчителів нотатки вчителів - предметників вмотивований вчитель постійно Вінтовкіна І.Ю. Жильцова О.В. Постернак Н.В.
7 Проведення тренінгів з учнями щодо роботи в команді і виявлення лідерських якостей Сформувати відповідальні та ініціативні органи учнівського самоврядування Посилення демократичних засад учнівського самоврядування, заохочення розвитку ініціативи учнів, пере форматування свідомості вчителів жовтень Вінтовкіна І.Ю. Дьяченко С.В.
8 Тренінгове заняття для учнів 7 -8 класів: «Як переконливо висловити і захистити власну думку» розширення власних комунікативних можливостей учнів осмислення своєї громадської ролі у шкільному суспільстві листопад Теглівець Л.В.
9 Моніторингове дослідження (розроблено спільно з ІМЗО та міжнародними експертами) результати дослідження з’ясування рівня впровадження демократичних засад жовтень Теглівець Л.В.
10 Висвітлення інформації на сайті закладу, у мережі Facebook Інформування громадськості щодо реалізації проекту, формування громадянської активності, ініціативи Постійно Вінтовкіна І.Ю. Жильцова О.В. Георгейко В.В.
11 Зустрічі учасників освітнього процесу з тренерами проекту. Візит тренерки до школи. Тренінг «Плануємо шкільний проект» удосконалення знань та вмінь вчителів щодо впровадження в практику роботи методів проекту впровадження в практику роботи методу «проекту» лютий тренерка Ломакіна Г., координатори проекту
12 Створення шкільної служби порозуміння сприяння мирного вирішення конфліктів толерантні взаємовідносини вересень Вінтовкіна І.Ю. Теглівець Л.В.
13 Тренінг «Дотики взаєморозуміння», пам’ятки для батьків з питань спілкування «батьки – учні», «батьки - батьки», «батьки - адміністрація» створення атмосфери взаєморозуміння та взаємопідтримки у шкільному середовищі продуктивний, позитивний мікроклімат постійно Вінтовкіна І.Ю. Теглівець Л.В.
14 Проведення дебатів «Демократія, соціальна справедливість, гендерна рівність» (7 – 8 кл.) формування і розвиток демократичних навичок посилення демократичних засад в освітній простір грудень Артюшенко С.П.
15 Міжкультурний діалог «Уява про особистісну ідентичність» (7, 8, 9, 11 кл) формування уявлення про особистісну ідентичність національна свідомість листопад Вінтовкіна І.Ю. Артюшенко С.П. Феленюк І.І.
16 Тренінг за посібником «Компасіто» формування навичок, здібностей для захисту прав та прищеплення поважного ставлення до гідності особистості інноваційні моделі формування та оцінювання громадянських і соціальних компетентностей. протягом року Постернак Н.В., вчителі початкових класів
17 Візит тренерки до школи. Моніторинг розвитку громадянської відповідальності для учнів 7-8 класів результати моніторингового дослідження визначення рівня розвитку громадянської відповідальності учнів 7-8 класів квітень тренерка Ломакіна Г., Теглівець Л.В.
18 Тренінг «Створюємо вправи для розвитку громадянських компетентностей» розширення діапазону інтерактивних технологій поповнення карти вправ лютий координатори проекту
19 Проведення циклу тренінгів «Життєві навички для активного громадянства» (7 – 10 кл.) візуалізація правил поведінки дієвість самостійно створених правил протягом року Вінтовкіна І.Ю. Теглівець Л.В. класні керівники
20 Постмоніторингова зустріч у закладі «Підсумки та планування». Обмін практиками між учасниками проекту (м.Київ) удосконалення педагогічних практик нотатки учасників проекту червень вчителі - предметники

В цьому році наш педагогічний колектив пройшов конкурсний відбір у міжнародний проект

"Демократична школа"

Чим відрізняємось від інших?

Наша школа забезпечує освіту, засновану на реальному, життєвому досвіді учнів, гендерну рівність, сприяє якості результатів навчання, визнає права кожної дитини. Упродовж останніх 3 років школа приймала участь в Українсько-Шведському проекті "Освіта для сталого розвитку в дії", соціально-екологічному проекті "Територія Русал", соціальному проекті "Моральний вчинок", Всеукраїнському проекті "Let's do it Ukraine school recycling", в науково-практичному проекті "Інтелект Україна". Школа стала Флагманом освіти, отримала срібну медаль у Міжнародній виставці "Сучасні заклади освіти 2019".

Найсильніші сторони нашої школи:

налагоджена система роботи з сім'єю та громадськістю, маємо позитивний досвід волонтерської діяльності в закладі, тісно співпрацюємо з органами місцевого самоврядування.

На запит батьків, громади, учнівського самоврядування було прийнято рішення долучитися до процесів становлення

нової демократичної школи.

Через корпоративну соціалізацію змінити сприйняття сталих демократичних цінностей. Поглибити співпрацю різних рівнів освіти для розширення демократичних практик формування прав людини. Робота на перспективу, вмотивованого професійного зростання вчителя задля тенденції становлення свідомого громадянина.
Визначальним нашої діяльності є забезпечення та примноження досягнень і кращих традицій, розвиток нових напрямків діяльності, стабільність та системність роботи на фоні позитивного психологічного клімату в колективі, подальшого формування авторитету нашого закладу.

Наша школа

29 травня в Миколаївській загальноосвітній школі № 17 ім. Саражана В.Г. проведена педрада на тему:

"Формування громадянських компетентностей та формувальне оцінювання в умовах НУШ: наші сподівання та очікування від проекту".

Педагогічний колектив ознайомився з теоретико-методологічною основою інноваційного освітнього проекту «Демократична школа», з моделлю та Рамкою компетентностей для культури демократії.

Маємо надію, що завдяки проекту ми зможемо поглибити знання про громадянські компетентності, активізувати застосування інтерактивних, активізуючи, кооперативних методів роботи з учнями. Проект сприятиме впроваджуванню формувального оцінюванню та відбудеться реалізація академічної свободи вчителів та автономія навчального закладу.

/Files/images/demokratichna_shkola/DSCN9160 (2).JPG

/Files/images/demokratichna_shkola/DSCN9169.JPG

/Files/images/demokratichna_shkola/DSCN9192.JPG

/Files/images/demokratichna_shkola/DSCN9196.JPG

/Files/images/demokratichna_shkola/DSCN9197.JPG

/Files/images/demokratichna_shkola/DSCN9198.JPG

/Files/images/demokratichna_shkola/DSCN9224.JPG

/Files/images/demokratichna_shkola/DSCN9228.JPG

/Files/images/demokratichna_shkola/DSCN9237.JPG

/Files/images/demokratichna_shkola/DSCN9226.JPG

/Files/images/demokratichna_shkola/DSCN9236.JPG

/Files/images/demokratichna_shkola/DSCN9240.JPG

/Files/images/demokratichna_shkola/935.jpg

03.06.2019 відбувся тренінг з модуля

«Компетентні громадяни»

в рамках міжнародного Проекту «Демократична школа» у педагогічному колективі Миколаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. № 17 імені Саражана В.Г.

Під час тренінгу створено галерею портретів компетентного громадянина (з його знаннями, вміннями, цінностями та ставленням (= не просто знає і вміє, а робить). Педагоги професійно зацікавилися формами роботи, що спрямовані на виявлення творчого потенціалу, підвищення методичної грамотності, фахової майстерності кожного вчителя.

/Files/images/demokratichna_shkola/DSCN9284.JPG

/Files/images/demokratichna_shkola/DSCN9285.JPG

/Files/images/demokratichna_shkola/DSCN9287 (1).JPG

/Files/images/demokratichna_shkola/DSCN9289.JPG

/Files/images/demokratichna_shkola/DSCN9292.JPG

/Files/images/demokratichna_shkola/DSCN9294.JPG

/Files/images/demokratichna_shkola/DSCN9296.JPG

/Files/images/demokratichna_shkola/DSCN9302.JPG

/Files/images/demokratichna_shkola/DSCN9303.JPG

/Files/images/demokratichna_shkola/DSCN9307.JPG

/Files/images/demokratichna_shkola/DSCN9308.JPG

/Files/images/demokratichna_shkola/DSCN9314.JPG

/Files/images/demokratichna_shkola/DSCN9315.JPG

/Files/images/demokratichna_shkola/DSCN9317.JPG

/Files/images/demokratichna_shkola/DSCN9318.JPG

/Files/images/demokratichna_shkola/DSCN9319.JPG

/Files/images/demokratichna_shkola/DSCN9321.JPG

/Files/images/demokratichna_shkola/гоп.jpg

/Files/images/demokratichna_shkola/гор6.jpg

На засіданні активу самоврядування Миколаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. № 17 імені Саражана В.Г. проведено тренінгове заняття в рамках проекту «Демократична школа». Учні зацікавилися ідеєю впровадження проекту, окреслили шляхи залучення широкого кола учнів

/Files/images/demokratichna_shkola/DSCN9251.JPG

/Files/images/demokratichna_shkola/DSCN9254.JPG

/Files/images/demokratichna_shkola/DSCN9256.JPG

/Files/images/demokratichna_shkola/DSCN9246.JPG

Колектив Миколаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. № 17 імені Саражана В.Г. продовжуючи роботу в проекті «Демократична школа», користується іграми із посібника «Компасіто» у пришкільному таборі «Веселка».

Проведено ігри: «Битва за апельсин», «Бісквітне чудовисько», реалізовано задачі: пізнання переговорних процесів, обговорено проблему «рівноправ’я», знайдено шляхи вирішення конфліктних ситуацій. Учні захопилися ігровою діяльністю, отримали позитивні емоції.

/Files/images/demokratichna_shkola/IMG-ffe9049adb1965767fdcff717b7a35c8-й (1).jpg

/Files/images/demokratichna_shkola/20190607_131048 (1).jpg

/Files/images/demokratichna_shkola/20190607_130521.jpg

/Files/images/demokratichna_shkola/IMG-a8bff5be7eda5bf1dcc17ba1192b97c3-V.jpg

/Files/images/demokratichna_shkola/IMG-d805bcdcfde3ce0cead0ab8ba98d1c35-V.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 1542