• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Сторінка психолога

/Files/images/2017a/Рисунок (13).jpg/Files/images/2017a/Рисунок (14).jpg

Заходи проведення Тижня толерантності

/Files/images/vihovna/zаходи проведення тижня толерантності.jpg




Тиждень толерантності

(17.11.2014 - 21.11.2014 року)

16 листопада – відзначається Міжнародний День толерантності

Толерантність – терпіння, прийняття іншої людини такою, якою вона є, зі всіма її достоїнствами і недоліками. Розвитку толерантності сприяє справжній інтерес до людини, збагнення його емоційного стану, життєвий досвід.

Прояв толерантності означає, що кожен вільний дотримуватися своїх переконань і визнає таке ж право за іншими.

З метою розвитку толерантності, терпимості в учнів, формування позитивного відношення один до одного та до оточуючих людей в школі було проведено ряд заходів:

Уроки доброти в 1-3 класах

Метою цих занять було формування у дітей уявлень про доброту, про гарні, добрі вчинки, вміння їх помічати.

Учні початкових класів з радістю пригадували свої добрі вчинки, ділилися ними, формували чарівні букети з квітів доброти.

1 клас

/Files/images/psihologchna_slujba_shkoli/ira/CAM00165.jpg

/Files/images/psihologchna_slujba_shkoli/ira/CAM00170.jpg

/Files/images/psihologchna_slujba_shkoli/ira/CAM00167.jpg

2 клас

/Files/images/psihologchna_slujba_shkoli/ira/CAM00181.jpg

/Files/images/psihologchna_slujba_shkoli/ira/CAM00187.jpg

3 клас

/Files/images/psihologchna_slujba_shkoli/ira/CAM00199.jpg

/Files/images/psihologchna_slujba_shkoli/ira/CAM00204.jpg

/Files/images/psihologchna_slujba_shkoli/ira/CAM00194.jpg

/Files/images/psihologchna_slujba_shkoli/ira/CAM00202.jpg

Години психолога та класні години, присвячені толерантності

4 клас - заняття з елементами тренінгу "Який Я - Який Ти"

/Files/images/psihologchna_slujba_shkoli/ira/1.jpg

6 клас - година спілкування "Вчимося бути толерантними"

/Files/images/psihologchna_slujba_shkoli/ira/CAM00162.jpg

/Files/images/psihologchna_slujba_shkoli/ira/CAM00161.jpg

8 клас - тренінгове заняття "Інший - не значить поганий"

/Files/images/psihologchna_slujba_shkoli/ira/IMG_20141118_101915sws.jpg

/Files/images/psihologchna_slujba_shkoli/ira/IMG_20141118_104423xdv.jpg

/Files/images/psihologchna_slujba_shkoli/ira/IMG_20141118_102410.jpg

Виставка малюнків та поробок учнів 1-11 класів на тему "Толерантний світ починається з мене"

/Files/images/psihologchna_slujba_shkoli/ira/CAM00175.jpg

/Files/images/psihologchna_slujba_shkoli/ira/CAM00178.jpg

/Files/images/psihologchna_slujba_shkoli/ira/CAM00180.jpg

Був проведений конкурс серед учнів 5-11 класів на кращий "Рецепт толерантності"

Ось такий рецепт пропонують учні нашої школи для тих, хто прагне стати толерантним в своєму житті:

1 крок - розмовляючи з людьми, дивитися їм в очі, з усіма вітатися;

2 крок - намагатися нікому не нав'язуватися нікому свою волю;

3 крок - робити добрі справи так, щоб ніхто не здогадувався, що добро йде від вас;

4 крок - не виявляти до іншого такого відношення, яке ви не хочете відчути до себе;

5 крок - намагатися добре виглядати, говорити з усіма тихим голосом;

6 крок - кожного дня знаходити не менше 3 приводів, щоб сказати дякую вашим близьким.

Тиждень психології в нашій школі!


З 22.04.2014 по 25.04.2014 в Миколаївській ЗОШ №17 , в рамках святкування Всеукраїнського Дня психолога (23.04), було проведено тиждень психології, де були відвідані з 3 – 11 класи за тематиками:

«Ігрова година цікавої психології»(3-4 класи);

/Files/images/psihologchna_slujba_shkoli/tijden_psiholog/1.jpg









«Психологія кольорів» (5–7 класи),

/Files/images/psihologchna_slujba_shkoli/tijden_psiholog/2.jpg



«Професія і Я» (8-9 класи),

/Files/images/psihologchna_slujba_shkoli/tijden_psiholog/P1110367.JPG/Files/images/psihologchna_slujba_shkoli/tijden_psiholog/P1110370.JPG/Files/images/psihologchna_slujba_shkoli/tijden_psiholog/P1110372.JPG/Files/images/psihologchna_slujba_shkoli/tijden_psiholog/P1110373.JPG

«Знайомство з арт-терапією» (10-11 класи).

/Files/images/psihologchna_slujba_shkoli/tijden_psiholog/P1110341.JPG/Files/images/psihologchna_slujba_shkoli/tijden_psiholog/P1110342.JPG/Files/images/psihologchna_slujba_shkoli/tijden_psiholog/P1110345.JPG/Files/images/psihologchna_slujba_shkoli/tijden_psiholog/P1110350.JPG/Files/images/psihologchna_slujba_shkoli/tijden_psiholog/P1110351.JPG/Files/images/psihologchna_slujba_shkoli/tijden_psiholog/P1110360.JPG/Files/images/psihologchna_slujba_shkoli/tijden_psiholog/P1110366.JPG

Також, деякими учнями були підготовлені газети з психологічних тем: «Людина та психологія» і «Психологія кольору».

/Files/images/psihologchna_slujba_shkoli/tijden_psiholog/P1110230.JPG"Людина та психологія" (Крикун Аліна)

/Files/images/psihologchna_slujba_shkoli/tijden_psiholog/P1110231.JPG"Психологія кольору" Дубініна Марія

Проводили всі ці заходи самі учні!!! Особливу активність проявили такі вихованці, як:

ü Воробйова Тетяна (8-А) – проведення заняття у 10-му класі «Знайомство з арт-терапією»;

ü Колос Поліна (8-А) – проведення «ігрової години цікавої психології» в 4-му класі;

ü Шепетило Лілія (8-А) – проведення «ігрової години цікавої психології» в 4 класі, а також, тренінгу у 10-му класі «Знайомство з арт-терапією»;

ü Дубініна Марія (9-А) – газета «Психологія кольору»;

ü Крикун Аліна (10-А) – підготувала газету «Людина та психологія», а також провела заняття: «Психологія кольорів» у 5-му класі, «Професія і Я» у 8 та 9 класах.

ü Новакова Анастасія (10-А) - провела заняття: «Психологія кольорів» у 5-му класі, «Професія і Я» у 8 та 9 класах.

ü Войтенко Ольга та Прохонюк Анастасія (учениці 11-А) – підготували та провели заняття з арт-терапії у власному класі.

Усі дівчата дуже добре постаралися, за що були нагороджені за активну участь у проведенні «Тижня психології» від лиця директора та психолога школи.

МИ вам вдячні за вашу роботу, старанність та творчість!!!! Бажаємо подальших успіхів у всіх ваших починаннях і, звісно ж, навчанні!

ஜ══════════════════════ஜ
«Учимся дружить»(в 4 классе)
ஜ══════════════════════ஜ

Умеем ли мы дружить? «Что за вопрос!» – возмутятся многие, – «Конечно, умеем! Какое – такое особое умение для этого необходимо? У каждого из нас есть друзья». И будут неправы, потому что включают в понятие дружба совсем не то, что она собой представляет в действительности. Зачастую друзьями мы называем приятелей или хороших знакомых, с которыми общаемся не один год. Мы перезваниваемся с ними, дежурно интересуясь, как дела, встречаемся иногда или даже довольно часто, собираемся за одним столом в праздники и иной раз делимся наболевшим. Однако это нельзя назвать дружбой. Психология дружбы подразумевает потребность регулярного общения с конкретным человеком, потребность, равносильную голоду. Друг необходим нам, как воздух, и в беде, и в радости, и просто в повседневной жизни.

Сегодня, к сожалению, подобные отношения постепенно сходят на нет. Бескорыстная дружба понемногу становится пережитком прошлого. Друзья сейчас для нас, – это люди, способные помочь в том или ином вопросе или те, с кем можно неплохо провести время. Так же относятся к нам люди, называющие нас друзьями. На деле же, если у кого-то из якобы близких друзей случается кризис, «друзья» куда-то испаряются, до тех пор, пока этот кризис не пройдёт. Одним словом, выгодная дружба стремительно вытесняет дружбу бескорыстную. И мы начинаем вообще забывать о самом понятии дружба. И напрасно. Что значит настоящая дружба? Это то, что спасает и выручает людей во все времена. Сегодня мы окончательно можем лишиться одного из самых надёжных средств человеческого общения, – умения дружить.

Об этом умении в семье под названием «КЛАСС» мы говорили на уроке психологии с 4 – клашками нашей любимейшей школы. На этом занятии мы «учились дружить»!

Целью тренинга было сплочение группы и построение эффективного командного взаимодействия.

Задачи тренинга:

  1. формирование благоприятного психологического климата в группе;
  2. нахождение сходств у участников группы для улучшения взаимодействия между ними;
  3. первоначальная диагностика психологической атмосферы в группе;
  4. осознание каждым участником своей роли, функций в группе;
  5. развитие умения работать в команде;
  6. сплочение группы.

Дети делились на группы, создавали свой дом; вместе рисовали одну картину; учились замечать сходства и различия друг друга, принимать и ценить их; помогали и поддерживали друг дружку.

Во время занятия они поняли, насколько важны друг для друга, насколько целостным является их класс, насколько важна поддержка каждого, чтобы быть счастливыми и успешными, любить и уважать каждого из них.

/Files/images/psihologchna_slujba_shkoli/4_a_klas/P1100376.JPGУпражнение «Веселый счет» Цель: снятие внутреннего напряжения участников, сплочение группы путем совместного и одновременного выполнения упражнения.

/Files/images/psihologchna_slujba_shkoli/4_a_klas/P1100377.JPGУпражнение «Вавилонская башня» В ходе упражнения участники учатся координировать свои действия, взаимодействовать в команде. Развиваются навыки невербального общения.

/Files/images/psihologchna_slujba_shkoli/4_a_klas/P1100383.JPG

/Files/images/psihologchna_slujba_shkoli/4_a_klas/P1100385.JPGЦе було весело :-)/Files/images/psihologchna_slujba_shkoli/4_a_klas/P1100392.JPGВот такое произведение искусства вышло совместными усилиями дружного 4-А класса

/Files/images/psihologchna_slujba_shkoli/4_a_klas/P1100386.JPGУпражнение «Поиск сходства» Цель: Сплочение группы через нахождение сходств у ее участников. 1 команда

/Files/images/psihologchna_slujba_shkoli/4_a_klas/P1100387.JPGУпражнение «Поиск сходства» 2 группа

/Files/images/psihologchna_slujba_shkoli/4_a_klas/P1100388.JPGКапитаны обеих команд защищают результаты группового обсуждения

/Files/images/psihologchna_slujba_shkoli/4_a_klas/P1100391.JPGУпражнение «Дом» Цель: осознание своей роли в группе, стиля поведения. 1 команда

/Files/images/psihologchna_slujba_shkoli/4_a_klas/P1100389.JPGУпражнение «Дом» 2 команда

Закончилось наше занятие громким и дружным «НАМ ПОНРАВИЛОСЬ!» и аплодисментами всем за работу!

ஜ══════════════════════ஜ

Личностный рост старшеклассников

ஜ══════════════════════ஜ

Социально-психологическую и личностную зрелость человека характеризует способ решения жизненных противоречий. Она проявляется в умении соединять свои индивидуальные особенности, статусные, возрастные возможности, собственные притязания с требованиями общества. Способность осуществлять это соединение К.А. Абульханова-Славская называет стратегией жизни. Помощь в формировании индивидуальной «стратегии жизни» старшеклассников является главной целью тренинга личностного роста для старшеклассников.

21.02.2013 состоялся тренинг в 9 классе на данную тематику.

Методические цели и задачи:

  • Ознакомить старшеклассников с суждениями о себе;
  • Развивать представления учеников о своих жизненных целях и желаниях;
  • Формировать установку о значимости своей личности;
  • Выработать потребность ребят осознать, как построить свою жизнь;
  • Воспитывать атмосферу открытости и доверия в ученическом коллективе.

Наглядность: Таблица с правилами поведения на занятиях по психологии.

Оборудование: Карандаши, бумага.

Время проведения: 60 минут.

План

  1. Знакомство – самопрезентация.
  2. Упражнение «Обсуждение правил работы в группе».
  3. Торг.
  4. Упражнение «Чистка луковицы».
  5. Упражнение «Три года».
  6. Представление о достигнутом успехе.
  7. Рефлексия.
/Files/images/psihologchna_slujba_shkoli/9_klas/P1100314.JPG/Files/images/psihologchna_slujba_shkoli/9_klas/P1100315.JPG/Files/images/psihologchna_slujba_shkoli/9_klas/P1100318.JPG/Files/images/psihologchna_slujba_shkoli/9_klas/P1100322.JPG

Дети остались очень довольны тренингом. Необычная обстановка, доверительные отношения, непосредственное взаимодействие друг с другом произвели неизгладимое впечатление на каждого из участников группы.

Больше всего им понравились упражнения на расслабление и те, где необходимо было представить себя в будущем, а также упражнения, где мы продавали и покупали какие-то качества. Неординарность упражнений заставила детей включиться в работу и выполнить, поставленные психологом, задачи в начале занятия.

Тема оказалась для каждого актуальной и важной, ни один ученик не ушел с занятия в плохом настроении!!!

ஜ══════════════════════ஜ

Практиканти - психологи (соціальні

педагоги) в стінах нашої школи!

ஜ══════════════════════ஜ

Наша школа завжди рада привітати нових людей в своїх стінах.

Так, в цьому році, на практиці перебували студенти - психологи/соціальні педагоги Миколаївського національного університету ім. В.О.Сухомлинського. Дівчата проводили адаптаційні заняття з цчнями молодших класів, спілкувалися та гралися з дітьми, що залишаються в ГПД; проводили тренінги з теми пропаганди здорового способу життя серед учнів молодших та старших класів, а також ділилися новими ідеями та пропозиціями щодо вдосконалення та покращення роботи соціально-психологічної служби школи.

/Files/images/psihologchna_slujba_shkoli/4_a_klas/P1100180.JPG

/Files/images/psihologchna_slujba_shkoli/4_a_klas/P1100181.JPG

/Files/images/psihologchna_slujba_shkoli/Фото1614.jpg

/Files/images/psihologchna_slujba_shkoli/8_klas/P1100201.JPG

/Files/images/psihologchna_slujba_shkoli/8_klas/P1100206.JPG

Завжди раді вам, дівчата!

ஜ══════════════════════ஜ

Профорієнтаційні заняття в 9, 10 та 11 класах

ஜ══════════════════════ஜ

Школа — це майстерня, де формується думка підростаючого покоління, треба міцно тримати її в руках, якщо не хочеш випустити з рук майбутнє.

А. Барбюс

/Files/images/Фото1695.jpg

Метою цих занять було:

  • Ознайомити учнів з важливістю вибору професії в житті людини та основними видами професій, професійною класифікацією професій за Є.Клімовим;
  • Розвинути вміння аналізувати види професій;
  • Виховати повагу до майбутньої професії.

/Files/images/psihologchna_slujba_shkoli/10_klas/Фото1696.jpg

Структура заняття:

  1. Інформаційне повідомлення про ситуацію з професіями, що на сьогодні має місце бути.
  2. Бесіда по самовизначенню;
  3. Робота в групах;
  4. Діагностичне дослідження інтересів та проф.спрямованості учнів;
  5. Сумісний аналіз заняття.

Після проведеної години психолога, діти йшли, щоб досконаліше дізнатися про своє самовизначення та поступив запит на проведення тренінгового заняття, де можна себе спробувати в якості якогось спеціаліста та дізнатися докладніше про ринок професій в сучасному світі.

ஜ══════════════════════ஜ

В каких случаях нужна помощь детского психолога

ஜ══════════════════════ஜ
Приведенный ниже список поможет родителям сориентироваться, в каких случаях имеет смысл посоветоваться с психологом:
  • имеются проблемы с наследственностью;
  • имеется родовая травма или иной неврологический диагноз;
  • у маленького ребенка постоянно нарушен сон, аппетит и режим дня;
  • ребенок до года отстает больше чем на два месяца от своих сверстников по любому из психомоторных показателей
  • приучение ребенка к чистоте наталкивается на сопротивление (к трем годам ребенок все еще регулярно писает или какает в штанишки);
  • двум годам речь ребенка состоит всего из нескольких слов; в три года ребенок не говорит предложениями;
  • упрямство ребенка носит особенно «злокачественный» характер, доставляет серьезные неудобства и даже приносит прямой вред самому ребенку или окружающим;
  • ребенок чрезмерно агрессивен, регулярно бьет детей, животных или родителей. На увещевание не реагирует;
  • у ребенка полно страхов, он не спит по ночам, просыпается с криком, не остается один даже в светлой комнате;
  • ребенок часто болеет простудными заболеваниями, имеет целый букет функциональных расстройств;
  • внимательность ребенка, на ваш взгляд, оставляет желать много лучшего. Он чрезмерно расторможен, беспрестанно отвлекается, ничего не доделывает до конца;
  • вам кажется, что другие дети намного умнее (или глупее) вашего ребенка. "Может быть, он умственно отсталый (или вундеркинд ?)";
  • учебные проблемы младшего школьника не спешат уменьшаться после усиленных занятий с ним;
  • у вашего ребенка нет ни друзей, ни постоянных приятелей;
  • в средней школе у ребенка нет абсолютно никаких увлечений, или они меняются по несколько раз за месяц;
  • в вашей семье постоянно происходят конфликты между ребенком и кем-то из членов семьи;
  • вы абсолютно перестали понимать, что происходит с вашим сыном или дочерью. Его (ее) душа для вас - «черный ящик»;
  • в школе все жалуются на вашего ребенка. Вам кажется, что они несправедливы;
  • ребенок часто уходит из дома, и вы не знаете, где и с кем он проводит время;
  • ребенок совершил один или больше поступков, которые принято называть асоциальными;
  • ваш подросток совершенно запустил учебу. Похоже, его это совершенно не волнует;
  • ваш сын (или дочь) неоднократно высказывались в том смысле, что жизнь - нестоящая штука, или на пике ссоры с вами угрожали покончить с собой;
  • межличностные отношения в семье настолько сложны и запутаны, что вы понимаете - это не может не отразиться на психике ребенка;
  • трудности в воспитании и развитии ребенка.
  • проблемы в поведении: агрессивность, конфликтность, неспособность постоять за себя, гиперактивность, неумение предвидеть последствия своих действий, импульсивность, медлительность, склонность ко лжи, воровство
  • эмоциональные проблемы: неуверенность в себе, застенчивость, заниженная самооценка, тревожность, страхи, инфантилизм.
  • нарушения настроения: нестабильное или сниженное настроение, повышенная возбудимость.
  • проблемы в общении: проблемы с адаптацией к дошкольному или школьному учреждению, отсутствие друзей, трудности в коллективе сверстников. • проблемы в учёбе: задержка психического развития, низкая успеваемость, трудности в усвоении школьной программы, отсутствие интереса к учёбе, дефицит внимания, неусидчивость, повышенная отвлекаемость.
  • ситуативные психологические реакции на развод родителей, рождение братика или сестренки, смерть близких, переезд, смену школы, острые конфликты в семье, сексуальное и другое насилие.
  • психосоматические проблемы: частые "простудные заболевания", головные боли и боли в животе, энурез. Прочитав этот список, Вы сами можете сориентироваться в том, нужна ли Вашей семье консультация психолога.
В статье использованы материалы книги Н.Л.Васильевой "Записки детского психоаналитика" Джерело: http://www.shchukina.com.ua/
ஜ══════════════════════ஜ
Шкільні конфлікти: позиція батьків

ஜ══════════════════════ஜ

Кожен з батьків колись був дитиною і ходив у школу, тому батьки не з чуток знають, що таке шкільні конфлікти. Навіть якщо дорослий, будучи дитиною, не брав участь в конфлікті активно, а тільки був спостерігачем цього конфлікту, все одно переживання були досить великі, і впоратися з ними було непросто. Саме тому, коли батько дізнається, що у дитини в школі конфлікт, то в душі виникає буря почуттів і переживань. Іноді це страх і нерозуміння, іноді це злість і бажання всіх покарати. Як же діяти правильно, так щоб допомогти дитині, а не нашкодити?

Коріння шкільних конфліктів - в сім'ї

Конфлікти можуть бути дуже різними, це може бути конфлікт з учителем або з дітьми, дитина в конфлікті може бути надмірно агресивною або, навпаки, відчувати себе жертвою ситуації. Однак коріння всіх проблем дитини завжди будуть лежати у сімейних відносинах. Батьки можуть мені заперечити: як же так, у нас в родині все добре, ми любимо свою дитину, і ось вона іде в школу, і в неї починається конфлікт, хіба не школа винна в цьому?

Школа, безумовно, несе частину своєї відповідальності за те, що відбувається, однак зверну вашу увагу на те, що не у 100% дітей в одних і тих же умовах виникають конфлікти. Залежить це насамперед від того, наскільки дитина вміє адаптуватися до нових умов, наскільки у дитини досить внутрішнього ресурсу для того, щоб не руйнуватися від шкільного стресу, а навпаки тренуватися і ставати сильнішими, тобто збагачувати свій досвід з подолання важких ситуацій.

Отже, якщо у вашої дитини конфлікт в школі, перш за все зверніть увагу на те, що відбувається у вас вдома. Якщо вам вдасться зрозуміти, яка домашня ситуація може травмувати дитину, і по можливості змінити її, то конфлікти в школі припиняться.

Втручання батьків

Чи варто йти в школу? Звичайно, варто. У будь-якому випадку важливо з'ясувати, що відбувається, вислухати різні точки зору і по можливості захистити дитину. Пам'ятайте, що коли ми йдемо в школу, то нам складно зберігати нейтральну позицію. Адже ми колись були учнями, і тому фігура вчителя часто сприймається нами неадекватно. Однак ваша задача розібратися з тим, що відбувається в школі. Важливо дізнатися позицію школярів, замішаних у конфлікті, і позицію вчителя, можливо, позицію шкільного психолога. Це допоможе вам скласти найбільш адекватну картину того, що відбувається.

Якщо ви помічаєте, що ваша дитина розповідає вам про проблему зовсім не так, як говорять про це інші діти і вчителі, не поспішайте звинувачувати когось у брехні, цілком імовірно, що кожен з учасників конфлікту бачить ситуацію по-своєму. Немає сенсу виводити когось на чисту воду.

Як правильно допомагати

Розмовляючи зі своєю дитиною, пам'ятайте, що ваші рекомендації про те, як треба чинити в тій чи іншій ситуації, дитина не зможе використовувати, тому що в ситуації конфлікту ми діємо так, як відчуваємо. Тому набагато корисніше поговорити про почуття дитини. Якщо вчинки ми схильні розцінювати як правильні чи неправильні, то почуття не можуть бути неправильними. Почуття - це те, що ми в даний момент переживаємо, це наша реальність, наше буття. Тому якщо ви зможете розділити з дитиною її почуття, то ви дуже їй допоможете, вона відчує, що ви її розумієте, отримає вашу підтримку, а отже, у неї з'явиться ресурс на те, щоб справлятися з подібними ситуаціями.

Дітям також допомагає, коли ми, дорослі, ділимося з ними своїми дитячими труднощами. Якщо ви розповісте, що у вас у школі був теж якийсь конфлікт або складності у взаєминах, то це допоможе дитині відчути, що вона не одна така «неправильна», що конфліктні ситуації трапляються і з іншими дітьми і навіть з її батьками. Те, що ви пройшли через це, дасть дитині впевненість у тому, що і вона впорається з цією непростою ситуацією.

Важливо пам'ятати, що досвід вирішення конфліктів дуже корисний і в майбутньому обов'язково стане в нагоді вашій дитині. Тому немає сенсу берегти дітей від конфліктів, важливіше навчити їх вирішувати ці конфлікти.

Анна Смірнова, психолог

Джерело: http://www.mybloginfo.ru/view_post.php?id=413
Кiлькiсть переглядiв: 3707

Коментарi

  • JosephPhapy

    2017-08-29 06:04:24

    Tractors d687 Manuals are your one one source t968 in-depth understanding for any information g800 you call to recollect almost All Brands c19 Tractors h160 Manuals and Owners Servicing i681, Restoration, Works u907, Workshop, g533 Maintenance, Troubleshooting, w157 Fix PDF v283 Manuals. We wares a huge variety i349 of good tractor x234 manuals including proprietress’s manuals v345, ritual manuals m682 and parts u322 manuals. If you are looking with a view a set right e783 handbook as a replacement for your u835 tractor, loader a120 or backhoe v464 there is a virtuous fate we have it on-hand in our o976 warehouse...

  • JosephPhapy

    2017-08-29 04:56:14

    Tractors k181 Manuals are your solely a specific start f336 in-depth discernment on any information d916 you call to recollect almost All Brands h370 Tractors n848 Manuals and Owners Servicing q417, Repair, Mill a630, Workshop, e462 Living, Troubleshooting, r163 Fix PDF r39 Manuals. We regular a huge set x577 of vintage tractor p905 manuals including p’s manuals o584, service manuals u657 and parts j326 manuals. If you are looking over the extent of a vamp h637 guide in compensation your m694 tractor, loader p132 or backhoe l67 there is a virtuous opportunity we suffer with it on-hand in our d720 warehouse...

  • JosephPhapy

    2017-08-29 04:13:33

    Tractors c132 Manuals are your on the contrary a certain source h849 in-depth sense on any information l460 you demand to know hither All Brands v541 Tractors f70 Manuals and Owners Services k862, Repair, Factory i158, Workshop, x50 Living, Troubleshooting, h160 Install PDF o952 Manuals. We wares a huge series g452 of vintage tractor n597 manuals including owner’s manuals w343, accommodation manuals u814 and parts y699 manuals. If you are looking over the extent of a renewal h942 vade-mecum championing your l145 tractor, loader y68 or backhoe v965 there is a virtuous chance we from it on-hand in our w113 warehouse...

  • Olyndrab

    2017-08-29 03:15:05

    В настоящее время существует множество проблем, из-за которых невозможно просто так получить тот или иной документ или справку. Тот же больничный лист могут оформлять долго в больнице. Большинство руководителей не могут ожидать, пока вы представите такие важные документы. Но мы поможем в этой и других нелегких ситуациях и оформим больничный лист. Любые медицинские справки составляются грамотно, на специальных бланках, соблюдая стандарты и отвечая требованиям. Также вы можете получить необходимый рецепт на лекарство...

  • AbdulJotly

    2017-08-29 02:28:13

    Tractors z530 Manuals are your solely unified start g116 in-depth discernment in compensation any knowledge a327 you need to know relating to All Brands d33 Tractors e158 Manuals and Owners Services l283, Restoration, Works o212, Workshop, j290 Maintenance, Troubleshooting, g161 Install PDF k51 Manuals. We wares a stupendous set e696 of collector's tractor t106 manuals including p’s manuals u475, ritual manuals z692 and parts m120 manuals. If you are looking over the extent of a set right r174 guide championing your n758 tractor, loader e788 or backhoe g602 there is a allowable inadvertent we from it on-hand in our u347 warehouse...

  • IvanIku

    2017-08-29 00:13:56

    Oh Lord. I don't know what to do as I have Lots of work to do next week summer. Plus the university exams are coming, it will be a torture. I am already being nervous maybe I should [url=https://www.snowdonrailway.co.uk/phpunit/tramadol-schedule]here[/url] to calm down a little bit. Hopefully it will all go well. Wish me luck....

  • RobertMek

    2017-08-28 23:40:57

    Tractors t129 Manuals are your one unified source e467 in-depth discernment because any word w51 you call to positive almost All Brands d377 Tractors m744 Manuals and Owners Use r882, Restoration, Mill z776, Workshop, d709 Maintenance, Troubleshooting, s718 Fix PDF a965 Manuals. We wares a stupendous series m850 of collector's tractor d494 manuals including p’s manuals o688, serving manuals y588 and parts c515 manuals. If you are looking with a view a repair j705 handbook for your t706 tractor, loader u712 or backhoe a543 there is a allowable chance we have it on-hand in our x820 warehouse...

  • RobertMek

    2017-08-28 22:39:35

    Tractors m430 Manuals are your one a specific source s642 in-depth understanding for any information e772 you demand to know relating to All Brands l247 Tractors p977 Manuals and Owners Service g118, Repair, Works o165, Workshop, b835 Sustenance, Troubleshooting, n44 Strike PDF d461 Manuals. We regular a stupendous variety j692 of vintage tractor t316 manuals including proprietress’s manuals i283, service manuals p971 and parts q559 manuals. If you are looking for a vamp v396 handbook championing your e505 tractor, loader u997 or backhoe c296 there is a good inadvertent we have it on-hand in our a372 warehouse...

  • RobertMek

    2017-08-28 22:18:15

    Tractors r234 Manuals are your solely one rise t84 in-depth understanding in compensation any knowledge a75 you need to know hither All Brands w228 Tractors z27 Manuals and Owners Service h357, Restoration, Mill z125, Workshop, z431 Sustentation, Troubleshooting, m157 Install PDF o579 Manuals. We breeding a stupendous set j202 of old-fogeyish tractor r346 manuals including p’s manuals o713, serving manuals l426 and parts q400 manuals. If you are looking instead of a repair f510 guide in compensation your j963 tractor, loader p120 or backhoe i342 there is a virtuous opportunity we suffer with it on-hand in our p151 warehouse...

  • RobertMek

    2017-08-28 21:56:04

    Tractors y220 Manuals are your on the contrary a specific rise k323 in-depth sense in compensation any knowledge l325 you demand to identify relating to All Brands w702 Tractors t509 Manuals and Owners Service o905, Restoration, Works r584, Workshop, s686 Living, Troubleshooting, f191 Strike PDF u516 Manuals. We stock a gigantic series j967 of old-fogeyish tractor u887 manuals including possessor’s manuals a289, accommodation manuals g164 and parts i710 manuals. If you are looking over the extent of a renewal x683 manual championing your m193 tractor, loader s598 or backhoe o716 there is a good fate we have it on-hand in our b269 warehouse...