Підписатися на RSS

Зустріч педагогів Миколаївщини з Жуком Олександром Анатолійовичем, переможцем премії

Global Teacher Prize Ukraine – 2018

13 грудня 2018 року на базі Миколаївської спеціалізованої І–ІІІ ступенів школи № 22 з поглибленим вивченням англійської мови з 1 класу Миколаївської міської ради проводилася зустріч із Жуком Олександром Анатолійовичем, учителем інформатики комунального закладу «Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат «Джерело» Запорізької обласної ради, переможцем премії Global Teacher Prize Ukraine – 2018./Files/images/2017a/69.jpg

Із вступним словом до присутніх звернулися Шуляр Василь Іванович, доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри мовно-літературної та художньо-естетичної освіти МОІППО, заслужений учитель України, директор Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, та Комісарова Людмила Олексіївна, заступник директора департаменту освіти і науки Миколаївської обласної державної адміністрації – начальник управління науки, координації діяльності вищої та професійно-технічної освіти і кадрового забезпечення.

Кремінь Тарас Дмитрович, народний депутат України, голова підкомітету з освіти Комітету Верховної Ради України з питань науки і освіти, член колегії Міністерства освіти і науки України, професор кафедри теорії й методики мовно-літературної та художньо-естетичної освіти МОІППО, кандидат філологічних наук, доцент, у вітальному слові побажав освітянам плідної співпраці та висловив сподівання на те, що захід буде корисним як для освітян області, так і для гостя – Жука Олександра Анатолійовича.

Під час зустрічі Олександр Анатолійович поінформував педагогів про особливості конкурсних випробувань премії Global Teacher Prize Ukraine, поділився з учасниками заходу досвідом роботи щодо організації участі своїх вихованців у всеукраїнських та міжнародних освітніх проектах, провів майстер-клас, у ході якого ознайомив присутніх із авторськими підходами, формами і методами роботи з учнями./Files/images/2017a/_SCN9267.jpg

У межах заходу проведено круглий стіл «Сучасні тренди розвитку системи загальної середньої освіти», у рамках якого педагоги обмінялися ідеями щодо впровадження новітніх освітніх трендів у закладах загальної середньої освіти області.

Участь у методичному марафоні "Педагогічне ноу-хау"

/Files/images/2017a/IMG_20181229_094629.jpg

/Files/images/2017a/IMG_20181229_095234.jpg

/Files/images/2017a/IMG_20181229_094558.jpg

Виступ на педраді

Інтерактивне навчання як засіб формування інформаційно-комунікаційної компетентності здобувачів освіти

/Files/images/2017a/15ф.png

Методичний проект "Формування самоосвітньої компетентності в процесі реалізації наскрізних змістових ліній".

Виховання екологічної культури на уроках інформатики.

Презентаційний меседж "А я роблю так..."

/Files/images/2017a/Безымянный.png

/Files/images/2017a/Безымянный4.png

/Files/images/2017a/98.png

/Files/images/2017a/87.png

/Files/images/2017a/Безымянный7.png

Методичний марафон "Педагогічне ноу-хау"

Урок на запрошення

Створення, опрацювання і дослідження інформаційних моделей на прикладах задач з різних предметних галузей(математика, хімія, біологія)

/Files/images/10__klas/59.jpg

/Files/images/10__klas/53.jpg

/Files/images/10__klas/20181122_113621.jpg

/Files/images/10__klas/20181122_113424.jpg

/Files/images/10__klas/20181122_113935.jpg

/Files/images/10__klas/20181122_113709.jpg

/Files/images/2017a/12л.png

/Files/images/2017a/12р.png

/Files/images/2017a/12.png

/Files/images/2017a/12а.png

/Files/images/2017a/12б.png

/Files/images/2017a/13п.png

/Files/images/2017a/13д.png

/Files/images/2017a/13е.png

Для шкіл змінять норми використання комп'ютерів

/Files/images/o/1506-001_i.jpg

Санітарні норми для використання комп’ютерної техніки в Україні застаріли і не враховують зміни в технічних характеристиках, що відбулися за останній час. Про це сказала міністр освіти і науки Лілія Гриневич під час зустрічі з освітянами однієї з одеських гімназій.

«Зараз ми у міністерстві спільно із МОЗ працюємо над зміною санітарних норм для використання комп’ютерної техніки в Україні. Вони застаріли, більшість характеристик техніки, що зумовлювали саме такі правила, змінилися. Чинні санітарні норми не сприяють ні освітньому прогресу, ні здоров’ю учнів – школярі просто розуміють їхню абсурдність і, зокрема, тому не виконують взагалі жодних правил у користуванні технікою», – пояснила міністр.

За її словами, використання ґаджетів та різноманітних освітніх аплікацій у школах також обмежені саме цими нормами.

«Як і друк якісно нових підручників, де ми маємо інші, але схожі по духу та старості вимоги», – додала Лілія Гриневич.

Вірус цифрового слабоумства

(всім батькам на замітку)

/Files/images/o/content_little-girl-on-ipad__econet_ru.jpg

Сьогодні весь світ збожеволів на гаджетах: смартфонах, планшетах та іншій цифровій техніці. Разом з ними у світ проникає вірус цифрового слабоумства. І це не жарт, це діагноз. У 2007 році фахівці помітили, що з кожним роком все більше дітей — представників цифрового покоління страждають розладом уваги, втратою пам’яті, низьким рівнем самоконтролю, когнітивними порушеннями, пригніченістю і депресією.

Дослідження показують, що в мозку представників цифрового покоління спостерігаються зміни, схожі на ті, що з’являються після черепно-мозкової травми або на ранній стадії деменції — слабоумства, що розвивається в старечому віці. У це складно повірити, але середньостатистичний семирічний європеєць вже провів біля екранів більше року свого життя (по 24 години на добу), а 18-річний — більше чотирьох років!Хочеш сказати, що зараз зовсім інші діти?

Так, діти інші, але мозок у них такий же, що був у людини тисячу років тому, — 100 мільярдів нейронів, кожен з яких пов’язаний з десятьма тисячами собі подібних.Мозок потрібно розвивати і годувати. Всі наші думки, дії, рішення складних завдань і глибокі роздуми залишають слід у нашому мозку.«Ніщо не може замінити того, що діти отримують від власного, вільного і незалежного мислення, коли вони досліджують фізичний світ і стикаються з чимось новим», — стверджує британський професор психології Таня Бірон.Ти будеш шокований, але з 1970 року радіус активності дітей (простору навколо будинку, в якому діти вільно досліджують навколишній світ) скоротився на 90%!

Світ стиснувся до екрану смартфона. Діти забули і, що ще гірше, просто не знають, як це — бігати під дощем, пускати кораблики, лазити по деревах або просто розмовляти один з одним. Вони годинами сидять, уткнувшись в свій смартфон.

А адже їм необхідно розвивати свої м’язи, знати про ризики, які приготував для них світ, і просто взаємодіяти зі своїми друзями. «Дивно, як швидко сформувався зовсім новий тип середовища, де смак, нюх і дотик не стимулюються, де більшу частину часу ми сидимо біля екранів, а не гуляємо на свіжому повітрі і не проводимо час у розмовах віч-на-віч», — говорить Сьюзан Грінфілд. Нам, безперечно, є про що хвилюватися.Мозок формується, коли є зовнішні стимули і чим більше їх буде — тим краще для мозку.

Тому дуже важливо, щоб діти досліджували світ фізично, але не віртуально. Це потрібно зростаючому мозку, як і тисячу років тому. Також дитині потрібен здоровий і повноцінний сон. Але сучасні діти не здатні вийти з Інтернету і відірватися від комп’ютерних ігор.

Це сильно скорочує тривалість їх сну і веде до порушень. Яке може бути розвиток, коли ти втомлений і в тебе болить голова, а шкільні завдання ніяк не лізуть в голову?!Ти запитаєш, як цифрові технології можуть змінити мозок дитини? По-перше, кількість зовнішніх стимулів обмежується через одноманітного проведення часу в Інтернеті.

Дитина не отримує необхідного їй досвіду, щоб розвинути досить важливі ділянки мозку, які відповідають за співпереживання, самоконтроль, прийняття рішень… А те, що не працює, відмирає. Адже у людини, який перестав ходити, атрофуються ноги? Діти не звикли запам’ятовувати інформацію — їм простіше знайти її в пошукових системах. Ось тобі і проблеми з пам’яттю. Вони її зовсім не тренують.Думаєш, що діти стали набагато розумнішими завдяки Інтернету?

А чи знаєш ти, що нинішні одинадцятирічні виконують завдання на такому рівні, який демонстрували восьми – або дев’ятирічні діти 30 років тому. Дослідники відзначають, що однією з основних причин цього є життя у віртуальному світі. «Я побоююся, що цифрові технології инфантилизируют мозок, перетворюючи його на подобу мозку маленьких дітей, яких залучають тріскучі звуки і яскраве світло, які не можуть концентрувати увагу і живуть цим моментом», — говорить Сьюзан Грінфілд.Але ти ще можеш врятувати своїх дітей!

Досить просто обмежити час користування всілякими гаджетами. Ти будеш здивований, але Стів Джобс, гуру цифрової індустрії, саме так і робив. Його діти не користувалися айпадом взагалі, а інші гаджети їм заборонялося використовувати ночами і у вихідні дні.Кріс Андерсон, головний редактор американського журналу «Wired», один із засновників 3D Robotics, також обмежує своїх дітей у використанні гаджетів. Правило Андерсона — ніяких екранів і гаджетів в спальні! «Я, як ніхто інший, бачу небезпеку надмірного захоплення Інтернетом.

Я сам зіткнувся з цією проблемою і не хочу, щоб ці ж проблеми були у моїх дітей». Сини творця сервісів Blogger і Twitter можуть користуватися своїми планшетами та смартфонами не більше 1 години в день, а директор OutCast Agency, обмежує використання гаджетів у будинку 30 хвилин в день. Його молодші діти зовсім не мають гаджетів.Ось тобі і відповідь на питання «що робити?». Подбай про підростаюче покоління, пише джерело.

Подумай, яке майбутнє їх чекає через 10-20 років, якщо вони сьогодні проводять півдня перед екранами своїх суперсучасних гаджетів.


http://nikolaev-inf.at.ua/2014-2015/zmini_do_nakazu_programa_5-9-nmo-895-1.pdf

http://nikolaev-inf.at.ua/5-klas/post_derzh_stan.doc



Бобер-2017

Вітаємо переможців Міжнародного конкурсу з інформатики

та комп'ютерної вправності «Бобер - 2017»!!!

Школа Код школи К-ть учасників Шлях Добрі Відмінні Якість
ЗОШ №17 140 917 7 140917 2 1 43%

Кiлькiсть переглядiв: 202