Кафедра математики та інформатики
Крейтор Людмила Валентинівна
вчитель математики
Мальнєва Галина Федорівна
вчитель математики та інформатики
Сухонос Лідія Вікторівна
вчитель математики
Яковлєва Тетяна Володимирівна
вчитель математики
та інформатики
Рекомендації
для роботи з обдарованими учнями
в природничо – математичному напрямку.
І. Рекомендації для створення соціально – сприятливих умов розвитку обдарованих учнів.
1.1. Створення сприятливих фізіологічних умов:
а) забезпечення стану стабільності і спокою;
б) усунення факторів, які відволікають.
2. Створення атмосфери розуміння і чуйності.
3. У взаємостосунках дорослим дотримуватися особистісно – орієнтованих напрямків, а саме:
а) відрізняти вчинок від особистісних якостей учня;
б) не припускати авторитарного нав’язування своєї думки і суджень;
в) уникати засудження, мотивувати діяльність позитивною установкою на учня.
ІІ. Рекомендації для розвитку інтелектуальної сфери і творчого росту обдарованої дитини.
1. Оновлення й поповнювання теоретично – інформаційний потенціал.
2. Розширювати прийоми теоретичного, абстрактно – логічного мислення.
3. Формувати вміння бачити цілісну картину світу через усвідомлення природних, соціальних і наукових взаємозв’язків, теоретичних і практичних положень різних наук.
4. Розвивати варіативність, гнучкість мислення.
5. Залучати до розв’язування нестандартних задач, творчих проблем, які вимагають раціоналізаторських підходів.
6. Заохочувати оригінальність підходів у- розв2яуванні задач, спонукати до створення власних теорій і моделей, розвивати технічно – конструкторські навички.
ІІІ. Рекомендації для створення сприятливих міжособистісних стосунків у колективі.
1.Формувати адекватну самооцінку.
2. Формувати комунікативні навички, залучати до позакласної роботи.
3. Сприяти формуванню доброзичливої атмосфери в класі щодо обдарованих учнів.
Математика та інформатика