Ділимось досвідом (ЗОШ №17)
05.12.2014, 13:04

З метою поширення педагогічного досвіду по впровадженню медико-педагогічної технології "ПіснеЗнайка" в Миколаївській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №17 відбулося засідання міської творчої групи "Перші кроки" під керівництвом методиста Ватульвої О.Г..

До сталого складу вчителів групи із ЗОШ №11, 17, 34, 44, 19, ММК, школи - інтернату №3, приєдналися вчителі ЗОШ №18, 4.

Стасюк О.С., вчитель початкових класів ЗОШ №17 поділилася досвідом роботи із впровадженння "ПіснеЗнайки" та запросила на урок природознавства в 3-А клас за темою "Використання людиною енергії Сонця".

Учні на уроці показали систему знань по даній темі та уміння працювати із посібником Всесвіт, а також застосовувати свої знання на практиці. Урок був цікавим та емоційним.

Після практичної частини кожен вчитель поділився своїм досвідом роботи , обговорили проблеми та перспективи розвитку "ПіснеЗнайки".

Методична рада школи













П Л А Н

роботи зі здібними учнями 3 – А класу

на 2014-2015 навчальний рік

Вчитель : Стасюк О.С.

Зміст роботи

Термін

1.

Обновлення і поповнення банку даних учнів, що мають нахил і здібності до вивчення базових предметів і особисті природні здібності

вересень

2.

Тестування по виявленню спеціальних здібностей

вересень

3.

Вести спостереження за розвитком здібностей дитини

Протягом року

4.

Участь у гуртку «Мовленнєві витинанки»

Протягом року

5.

Участь у конкурсі ім..П.Яцика

листопад

6.

Розвиток різних видів пам’яті . Практичні вправи

Протягом року

7.

Підготовка та участь у конкурсах «Колосок», «Кенгуру» , «Соняшник»

Жовтень - березень

8.

Розв’язування логічних вправ (задачі, кросворди, лабіринти, чарівні квадрати»

Протягом року

9.

Розвивальні ігри. «Цікава граматика»

грудень

10.

Залучення дітей до підготовки нестандартних уроків

січень

11.

Підготовка до предметних олімпіад. Шкільний етап.

Вересень - березень

12.

Участь у предметних олімпіадах

Березень-квітень

13.

Практичні творчі індивідуальні роботи

Жовтень - квітень

14.

Підготовка до участі у конкурсі «Весняний колосок»

Березень - квітень

15.

Провести «Калейдоскоп творчості» (виставка дитячих робіт).

квітень

16.

Створення порт фоліо «Я творча дитина»

травень



Засідання батьківського клубу

Тема: Заохочення і покарання

Мета: обговорити тему заохочення та покарання дітей у сім’ї, розказати про види покарань і заохочень у сімейному вихованні, про значення покарання і заохочення дітей у сім’ї, з’ясувати наслідки заохочень і покарань; сприяти розумінню батьками розумного ставлення до методів і прийомів виховання дітей у сім’ї; формувати у батьків культуру заохочення й покарання дитини в сім’ї.

Обладнання: відеоролики «Я хочу бачити своїх батьків такими…» і «Чи актуальна тема покарання?»; презентація до засідання; висловлювання видатних людей на дану тему, виставка літератури з даної теми.

Хід засідання

- Доброго дня шановні батьки, вчителі, гості. Я рада бачити Вас на засіданні батьківського клубу. Сьогодні ми продовжимо роботу над великою темою «Батьки і діти – 65», а підтемою нашого засідання буде «Заохочення і покарання»

- Що ви очікуєте від нашого засідання? (Відповіді батьків)

(Всі відповіді коротко записуються на дошці)

- Яким на Вашу думку повинні бути батьки, щоб їх любили і поважали діти?

- А якими ж хочуть бачити нас наші діти?

(Відеоролик «Я хочу бачити своїх батьків такими…»

- Зробимо висновок. Батьки повинні бути …

- А ще батьки повинні правильно:

вимагати

хвалити

забороняти

нагороджувати

застерігати

навіювати

заохочувати і карати.

- Хоча К.Д.Ушинський і говорив: «Якщо ми і дотепер застосовуємо заохочення і покарання, то це показує недосконалість нашого мистецтва виховання. Краще, якщо вихователь доможеться того, що заохочення і покарання стануть непотрібними» ні для кого не секрет, що тема заохочення і покарання актуальна і сьогодні.

(Відеоролик «Чи актуальна тема заохочення і покарання сьогодні?»)

- Що ця тема актуальна видно і з опитування, яке було проведено серед учнів нашої школи. Анкета складалася з 12 запитань.

1. Чи карають вас вдома?

Опитано: учні.

Так –

Ні –

2. Як часто вас карають?

Часто –

Іноді –

Нечасто –

7.Чи заохочують вас батьки?

Так –

Ні –

8.Як часто?

Часто –

Майже щодня –

Рідко –

1. Чи вважаєте ви проблему заохочення і покарання дітей в сім’ї важливою і актуальною?

Так –

Ні –

Не думав над цією проблемою –

2. Як Ви ставитесь до заохочень дитини в сім’ї?

Як до необхідного і значущого атрибуту сімейного виховання –

Як до батьківського обов’язку –

Не замислювався над цим –

3.Як Ви ставитесь до покарань дитини в сім’ї?

Як до обов’язкового атрибуту сімейного виховання –

Як до одного з важливих елементів сімейної культури –

Як до необхідного атрибуту сімейного виховання –

3, 4. Цікавим стало те, що як карають так і заохочують здебільшого

Мами Тата Дідусі Бабусі

Батькам потрібно звернути увагу, що дітей карають і старші брати і сестри.

Безперечно одне: у наші дні у вихованні без цих засобів не обійтись, і задача полягає у тім, щоб їхнє використання було як мінімум, елементарно грамотним.

- Для початку давайте з’ясуємо що таке заохочення і що таке покарання.

Робота в групах.

(Кожна група одержує 1 листок з написом)

- Якими б словами-синонімами ви б розшифрували слова

Заохочення Покарання

схвалення кара

призаохочування вимога

сприяння штраф

додавання хоробрості стимулювання

стимулювання наставляння

похвала догана

спонукання до дії обтяження

нагорода……. покута………

- Хоча поняття заохочення і покарання сприймаються як антиподи, ми бачимо, що у етимології цих понять є і загальне значення стимулювання , що дозволяє бачити їхню єдність у виховному процесі.

- Звернемося до тлумачного словника і з’ясуємо, чи правильно ми розтлумачили дані поняття.

Покарання – кара, покара, стягнення, покута.

Заохочення – спонукання когось до якоїсь дії певними засобами (переконуючи в чомусь, подаючи приклад, хвалячи, нагороджуючи і т.п.)

Гра «Мікрофон»

- Чи карали вас ваші батьки і як саме?

Хвилинка-цікавинка

(Під час гри «Мікрофон» працює експерт для надання інформації для «Хвилинки-цікавинки»)

- А тепер до вашої уваги пропонуємо «хвилинку-цікавинку». Ваші відповіді було порівняно з відповідями наших дітей в анкеті і з’ясувалося, що батьки перестали використовувати для виховання сучасних дітей такі види покарання:

-

-

- Якими ж альтернативними видами їх замінено?

- заборона грати на комп’ютері;

- відвідування комп’ютерних залів;

- З анкети видно, що сучасні батьки застосовують різноманітні види покарань. Крім вищеназваних :

примус «Я тобі що сказав», «роби, що тобі говорять»;

позбавлення дитини чогось цікавого для неї;

домашній арешт;

ляпаси;

погрози;

осудження;

вираження недовіри;

висловлювання незадоволення;

куток;

фізичне покарання;

насильство.

Гра «Мікрофон»

- Як ви почувалися, коли вас карали?

(Відповіді батьків, вчителів, гостей)

- Мабуть так само почуваються і наші діти. А до чого ж може призвести таке відношення до дитини?

Прогнозування

Зробіть прогнози.

- Діти стають боязкі, озлоблені.

- Замикаються в собі.

- Покарання вчать дитину, як не пійматися; роблять її меткою, потайною, брехливою.

- У дітей з’являється страх. Вони перестають себе погано вести. Але спостерігаючи можна помітити, що дитина шукає способи, щоб звести рахунки зі своїми кривдниками: може дратувати молодших братів чи сестер, тварин, отримувати погані оцінки в школі, псувати речі, забувати про домашні обов’язки, тікати з дому.

- Діти стають залежними від дорослих. Ще раз переконуються, що силою можна досягти успіху.

- Знижується почуття власної гідності.

- Покарання робить дитину недовірливою і спонукає приховувати свої помилки.

Рубрика «Психолог радить»

- Покарання не впливає на розвиток навику відповідати за свої вчинки. Навпаки, караючи, ви встановлюєте такі норми поведінки, за яких діти, що провинилися, прагнуть вийти сухими з води. А це не сприяє вдосконаленню їх власних моральних принципів.

- Педагогіка дуже обережно ставиться до покарання дітей і не схвалює дій тих батьків, які принижують людську гідність, шкодять здоров’ю дитини.

Гра «Мікрофон»

- Чим же можна замінити покарання?

Позитивний приклад

Батько зробив зауваження синові, що той не чистить взуття звечора. Син поцікавився, чому татові чистить взуття мама. Після деяких міркувань батько з сином вирішили чистити взуття звечора і по-черзі: один вечір тато чистить всім взуття, іншого вечора син.

Використання природних наслідків вчинків

Якщо дитина не вдягла шарф та рукавиці, холодний вітер переконливо нагадає їй, що він неправий. Якщо батьки не витрачатимуть енергії на доведення своєї правоти, то самі наслідки навчать дитину.

Надання вибору

Син попросив у мами дозволу піти до друга. Мама хотіла заборонити, але стрималася і попросила його самого порахувати, скільки часу йому знадобиться для виконання домашнього завдання, збирання портфеля, підготовки до сну. Син після деяких міркувань вирішив все-таки піти до друга на п’ятнадцять хвилин, після чого повернувся й виконав усе заплановане.

Спільне ухвалення правил

У родині збирають сімейну раду, на якій розбирають, як домогтися, щоб у домі був порядок. Ухвалили рішення: не розкидати своїх речей і допомагати один одному пам’ятати про це. Порядок поліпшився.

Створення середовища

Створюйте відповідне середовище для виховання. Відомий педагог Шаталов сказав якось: «Для того, щоб зробити огірки солоними, не треба ніяких особливих зусиль – їх просто слід занурити на якийсь час у солону воду. Так і з вихованням: створіть середовище – і проблем не буде.»

А ще……..

- бесіда про розуміння наслідків своїх вчинків;

- переконання;

- розповіді про чесноти;

- приклади доброти і відповідальності;

-

Рубрика «Психолог радить»

Як діяти батькам, якщо дитина заслуговує покарання?

1.Якщо дитина своєю поведінкою викликає у вас негативні переживання, скажіть їй про це. Не слід утримувати почуття; не слід мовчки терпіти образу, приборкувати гнів, зберігати спокійний вигляд при сильному хвилюванні. Обдурити ви не зможете ні себе, ні дитину.

2.Коли ви збираєтесь застосувати покарання, спитайте себе, що насправді вам потрібно: змінити поведінку дитини чи продемонструвати свою силу і правоту. Якщо перше, то покарання як метод неефективне.

3.Потім зупиніться, заспокойтеся і постарайтеся переосмислити вашу реакцію.

4.Памятайте! Щоб покарання вплинуло, дитина повинна пережити почуття провини. Їй треба усвідомити, що вона порушила хороші взаємини з батьками чи іншими вихователями. Без цього почуття, покарання- лише акт насильства.

Гра «Мікрофон»

- Про що ще потрібно пам’ятати, караючи?

  1. Покарання не повинно шкодити здоров’ю.
  2. Якщо є сумніви (карати чи не карати) – не карайте (жодних покарань про всяк випадок).
  3. За один раз – одне покарання.
  4. Якщо ви з’ясували, що вчинок скоєно надто давно, краще не карайте.
  5. Покарали. Сторінку перегорнуто. Не згадуйте про це.
  6. Покарання – але без приниження.
  7. Дитина не повинна боятися покарання.
  8. Не можна карати і сварити:
  • якщо дитина хвора;
  • якщо дитина не зовсім одужала після хвороби;
  • якщо дитина їсть;
  • після сну;
  • перед сном;
  • під час гри;
  • під час виконання завдання;
  • одразу після фізичної або душевної травми (бійка, погана оцінка);
  • якщо дитина не може подолати страх, лінь, рухливість, роздратованість, будь-який недолік, але щиро намагається побороти його;
  • якщо ви самі перебуваєте в поганому настрої, якщо втомилися, якщо роздратовані.

- З анкетування видно, що вдома дітей і карають і заохочують здебільшого за

оцінки

поведінку

допомогу вдома

- Ще приводом для заохочень є:

за хороші вчинки

за гарний табель в кінці року

за успіхи у спорті

- А можна ще заохочувати за :

організованість

принциповість

взаємодопомогу

відповідальність

за турботу про близьких, товаришів

Гра «Мікрофон»

- Які найяскравіші заохочення використовували ваші батьки. Назвіть одне, але таке, що запам’яталося на все життя.

- Сучасні батьки (це видно з анкет) здебільшого заохочують так:

- купують подарунки та різні штучки

- дають кишенькові гроші

- платять за хороші оцінки

- дозволяють грати на комп’ютері

- дозволяють відвідувати комп’ютерний зал

- Хочеться порадити батькам. Висловити своє задоволення ви можете через:

  • дотик;
  • слова заохочення;
  • час;
  • подарунки;

- Дотик – один з найважливіших проявів любові і вдячності. Адже поцілунком, обіймами, прогладжуванням по голівці, посмішкою можна сказати дуже багато.

- Слова заохочення.

Вправа для батьків «Похваліть дитину»

  • Дитина прибрала на письмовому столі.

- «Ти просто молодець» — неправильна похвала.

- «Дякую, що ти прибрав і протер свій письмовий стіл. Він тепер сяє, як новий!»

- Можливий висновок, який зробить дитина: «Я добре попрацював, мою роботу оцінили»

- Потрібно знати, що похвала складається з двох частин:

  • наших слів;
  • висновків дітей.

Наші слова повинні передавати позитивну оцінку дитячих вчинків. Коли ми хвалимо дитину, ми дякуємо їй за те, що вона зробила, чого досягла сама. Кожна похвала має бути обґрунтованою та щирою. Менше вимагайте, а більше просіть: «Ти не міг би…»; «Може зробиш …»; «Мені буде приємно, коли ти …»

Проте не треба хвалити дитину дуже часто, тому що слова втрачають усю силу і сенс. Якщо похвали було багато, а стало менше, або зовсім не стало, у дитини може виникнути стан непотрібності.

Не потрібно хвалити за те, що досягнуто не своєю працею.

- Подарунки. Подарунок є символом любові, коли дитина відчуває, що батьки дійсно турбуються про неї. Справжній подарунок дається не в обмін на щось, а просто так. Сюрпризами можуть бути тільки різдвяні подарунки та подарунки до дня народження.

Рубрика «Психолог радить»

- Заохочення за допомогою подарунків – це традиційний підхід, що створює залежність дитини від зовнішніх чинників. Подарунки, використовувані як «приманка» або «підкуп», заради того, щоб добитися від дитини бажаної поведінки, незмінно приводить до зворотного результату. Діти починають прагнути до того, щоб отримати подарунки, а не приносити користь іншим. Подарунки заважають розвитку дитини відчуття, що вона чогось варта на цьому світі. Діти можуть тлумачити їх і як якийсь заклик: нічого не треба робити до тих пір, поки мені що-небудь не подарують.

- Час. Самим найкращим подарунком вашій дитині може стати ваш час. Ви ніби кажете їй: «Ти потрібна мені, мені подобається бути з тобою».Форми спільного дозвілля в кожній сім’ї різноманітні: читання казок, бесіда за сімейною вечерею, гра у футбол, ремонт машин, допомога на дачі тощо. І як би ви не були зайняті, хоча б кілька годин на тиждень подаруйте не лише хатнім справам, телевізору, іншим своїм уподобанням, а передусім своїй дитині.

Підведення підсумків. Складання пам’ятки для батьків

Пам’ятка для батьків

«Як заохочувати дитину в сім’ї»

1.Якомога частіше схвально усміхайтесь своїй дитині.

2.Заохочуйте свою дитину жестами: їй буде завжди тепло і затишно, якщо мама торкнеться її голови під час приготування уроків, а тато схвально обійме і потисне руку.

3.Словесно висловлюйте схвалення що найменшим успіхам своєї дитини, її поведінки.

4.Використовуйте частіше вираз: «ти прав», «ми згодні з твоєю думкою» – це формує в дитині самоповагу, розвиває здатність до самоаналізу і критичність мислення.

5.Даруйте дитині подарунки та при цьому учіть її їх приймати.

6.Формуйте в сім’ї традиції і ритуали заохочення дитини: день народження, Новий рік, кінець навчального року, 1 вересня, успішний виступ, сюрпризи, поздоровлення і т.д.

7.Вчіть свою дитину бути вдячною за будь-які знаки уваги, виявлені до неї, незалежно від суми грошей, витрачених на подарунок.

8.Даруйте подарунки своїй дитині не лише з урахуванням її бажань, але й з урахуванням можливостей своєї сім’ї.

9.Для заохочення використовуйте не лише подарунки матеріального плану, але й моральні заохочення, вигадані вами, які згодом стануть реліквією в архіві сім’ї вашої дитини (грамоти власного виготовлення, вірші, газети й дружні шаржі тощо).

10.Якщо хочете використовувати як заохочення гроші, використовуйте цю можливість для того, щоб дитина вчилася ними розпоряджатися розумно.

11.Якщо дитина заохочується грошима, ви повинні знати, яким чином вона ними розпорядилася й обговорити це із нею.

12.Дозволяйте своїй дитині мати кишенькові гроші, та не залишайте їх витрачання без аналізу самою дитиною з вами.

- Давайте подивимося, які з ваших очікувань здійснилися?

- І на останок пропоную Вашій увазі звернення Алі Акбара Фурутана до батьків.


Миколаївська загальноосвітня школа І – ІІ ступенів № 17

Класний керівник:

Опанасенко Віра Миколаївна

План заходу "Презентація класу"

1. Привітання гостей.

2. Розповідь про клас.

3. Пісня «Дружба».

4. Пісня у виконанні Лізи Сорочан «Діти – квіти».

5. Виступ на бандурі. Воронов Сергій «Думи, мої, думи».

6. Пісня у виконанні дівчат 3 А класу «Одна калина».

7. Слайдова презентація.

8. Пісня у виконанні учнів 3А класу «Пісня про 3А клас».

Вчитель: Добрий день! Сьогодні ми зібралися у цьому класі, щоб показати і розказати, якими ми стали за 3 роки, чого ми навчилися, чим захоплюємося, і до чого прагнемо.

Вчитель: Людині треба небагато,

Натхнення, віри, доброти,

Талант свій, як зерно, плекати,

Ним людям радість принести.

Наш девіз: ( разом) З радістю до школи йдем, в класі весело живем.

1 учень. День народження нашої класної родини - 1 вересня 2011 року.

2 учень. Цей день ми не забудемо ніколи!

Як рано, восени в свій перший клас

Веселим ранком ми прийшли до школи.

3 учень. Кожен з нас неповторна особистість.

Добро та дружба об'єднує нас

Завжди попереду 3 А клас.

4 учень. Є у класі в нас русяві,

чорнобриві і біляві.

Є великі та малі,

є спокійні та шумні,

є мрійливі й балакучі.

Ось такі ми- берег й кручі.

Разом:

( Ти + я = дружна шкільна сім'я.)

ДРУЖБА (Барбарики)

1. Если друг не смеется,

Ты включи ему солнце.

Ты включи ему звезды –

Это просто.

И исправить ошибку,

Превращая в улыбку

Все грустинки и слезы –

Это просто.

Припев:

Воскресенье, суббота,

Дружба – это не работа. (2 раза)

Есть друзья, а для них

У друзей нет выходных.

Есть друзья, а для них

У друзей нет выходных.

2. Если свалиться счастье,

Подели его на части

И раздай всем друзьям –

Это просто.

А когда будет надо,

Все друзья будут рядом,

Чтоб включить тебе солнце, или звезды.

3. Если каждый друг по кругу

Другу протянет руку,

То будет видно в иллюминатор

Дружба – это экватор.

Если каждый друг планеты

Другу ромашкой помашет,

То станет ясно

Дружба – это планета ромашек.

5 учень. Школярі ми працьовиті,

Любимо учитись,

вмієм добре міркувати

й добре веселитись.

6 учень. І читати, і писати

ми навчитися змогли.

І задачу розв'язати,

і відняти і додати...

Словом, успіхів всіляких

ми сьогодні досягли.

7 учень. Задачі, вирази, рівняння,

епітети гарні і порівняння,

частини мови й будову слова - усе вивчаємо знову й знову.

8 учень. Ми кмітливі і завзяті,

весело живемо,

працю й усмішки посієм,

успіхи пожнемо.

Пропонуємо вашій увазі пісню у виконанні Лізи Сорочан «Діти – квіти».

Свій талант гри на бандурі покаже Сергій Воронов «Думи, мої, думи».

9 учень. Щоб пізнати все навколо

від глибин і до небес,

нам відкрила двері школа

повна радості й чудес!

10 учень. Ми вчимося всі сумлінно

і поводимось відмінно,

щоб батьки могли радіти,

що такі в них гарні діти!

11 учень. Щасливі будем ми тоді,

коли пізнаєм себе в праці.

Самі покладемо свій шлях в житті,

будемо працьовиті і завзяті.

12 учень. Дружний клас наш все здолає,

труднощів не боїмось.

Що не знаєм - прочитаєм!

Що не вмієм - навчимось!

В нашому класі дівчатка дуже люблять співати. Пісня «Одна калина».

1.Сумно, сумно аж за край

Не дивись на мене

Грай, музико, грай.

Зимно, зимно на душі

Забирай що хочеш

Тільки залиши...

Приспів:-2р.

Одну калину за вікном,

Одну родину за столом,

Одну стежину, щоб додому йшла сама.

Одну любов на все життя,

Одну журбу – до забуття,

І Україну, бо в нас іншої нема.

2.Сумно, сумно аж за край

Так чого ж ти плачеш?

Грай, музико, грай!

Крапля горя не зальє

Наливай, козаче, бо у нас ще є...

Приспів.-2р.

3.Сумно – так і не засну

Краще буду думать

Про свою весну.

Та й піду за небокрай

Вперше як востаннє

Грай, музико, грай...

Приспів-3р.

Про ту калину за вікном,

Одну родину за столом,

Одну стежину щоб до дому йшла сама.

Одну любов на все життя,

Одну журбу – до забуття,

І Україну бо в нас іншої нема.

13 учень. Кожен із нас самобутній,

неповторний і талановитий.

У кожного із нас є свій х - фактор.

Наші успіхи - це талант плюс наполеглива праця

кожного і нашої вчительки.

14 учень. Підростають з нас таланти

співаки і музиканти.

І спортсмени, й танцюристи

художники і артисти.

15.Моральний кодекс нашого класу:

закон точності

закон чистоти

закон доброзичливості

закон дружби: жити задля дружби та усмішки товариша

закон сили: сильний завжди захищає слабкого та меншого.

Пропонуємо вашій увазі слайдові презентацію про 3А клас.

НАША РОДИНА

Вчитель:кожна дитина нашого класу чимось захоплюється і любить поділитися цим з іншими.

Серед нас є актори і музиканти, співаки і танцюристи, спортсмени і художники й майстри - фантазери.

Вміють наші діти чудово малювати, виготовляти різноманітні речі з пластиліну, паперу, бісеру. Свідченням цього є чудова виставка в нашому класі.

У нашому класі є учні, які відвідують драматичний гурток, займаються танцями, співами, ходять на дзюдо, футбол, навчаються в музичній школі.

Ми є учасниками не тільки шкільних конкурсів, а й всеукраїнських та міських:

6 учнів отримали золотий диплом у конкурсі "Золотий колосок" ,

5 - у конкурсі "Кенгуру",

6 - у конкурсі "Весняний колосок",

5 - у конкурсі "Соняшник", Закревська Аня - прийняла участь у міському конкурсі з українскої мови ім. П. Яцика, а Кулакова Олександра зайняла 1 місце у обласному конкурсі малюнків «Транспортна міліція».

На завершення нашої зустрічі – пісня у виконанні всього класу «Пісня про 3 клас».

1.Ранком ясним щодня

Йду до школи я.

На душі знов луна

Пісня солов’я.

Бо люблю дружний клас,

Друзів дорогих

Зустрічаю щодня

І вітаю всіх.

Приспів:

Дуже добре, що у нас

Невеликий дружний клас.

Хлопці спритні і швидкі,

Музикальні всі.

І дівчата пострибушки,

Балакучі хохотушки.

Словом, один у школу клас,

3А у нас.

2.У дівчат голки є,

Тут майстрині всі.

Вишивать , готувать

І співать пісні.

Ну, а хлопці – борці,

Різні хоч на зріст.

Полюбляють футбол

І художній свист.

Приспів.

3.Зараз ми – школярі

Та через роки

Може створим таке,

Щоб аж на віки

Пам’ятали про нас –

Кращих від усіх

Енергійних творців,

Поварів земних.

Приспів.

ДЯКУЄМО ЗА УВАГУ!

Кiлькiсть переглядiв: 70

Коментарi

  • Jacuticle

    2018-02-13 15:38:18

    Acquisto Viagra Line Italia [url=http://cialicost.com]online pharmacy[/url] Cialis Wirkung Lasst Nach Online Doxycycline Online Pharmacies India...

  • FrankDek

    2017-08-30 19:09:13

    [url=http://acheterazithromycinesansordonnance.club/]azithromycine monodose sans ordonnance[/url] azithromycine 1g sans ordonnance l azithromycine sans ordonnance l azithromycine sans ordonnance...

  • Juliusimiva

    2017-08-30 19:06:49

    [url=http://tadalafil20mgpaschereninde.com/]tadalafil 20mg pas cher[/url] generic cialis tadalafil 20mg reviews tadalafil soft tablets 20mg tadalafil 20mg price...

  • ColinGar

    2017-08-30 19:05:39

    [url=http://acheterclomidenlignefrance.com/]acheter clomid 50mg[/url] acheter clomid en france acheter clomid sans ordonnance clomid acheter...

  • SamuelDit

    2017-08-30 19:05:37

    [url=http://acheteramoxicilline500enligne.com/]posologie amoxicilline 500 mg[/url] amoxicilline sandoz 500 mg amoxicilline 500 mg sirop amoxicilline 500 mg...

  • Thomneata

    2017-05-07 03:27:33

    Amoxicilline Et Interaction Propecia E Impotencia Il Viagra Poche Calorie Where To Buy Kamagra Oral Jelly In South Africa Viagra Going Generic Propecia Buy Canada [url=http://byuvaigranonile.com]viagra[/url] Amoxicillin Dairy Products...

  • WayExhica

    2017-02-12 04:09:23

    Discount Legally Provera Irregular Periods Order Us Store [url=http://kamagra.rx-cs17.com/map.php]Buy Kamagra[/url] Cialis 200 Mg India Viagra Postlagernd Bestellen [url=http://deantxi.com]viagra cialis[/url] Ou Trouver Du Viagra Propecia Abonos [url=http://frigra.com]buy cialis[/url] Meloxicam 1.5mg Uk Poppers Und Levitra [url=http://clanar.com]viagra[/url] Viagra 800mg Reviews Sample Pack [url=http://propecia.inpills.com/propecia-sale.php]Propecia Sale[/url] Cialis In Berlin Bentyl 20mg Website [url=http://kamagra...