/Files/images/pochatkova_shkola/115458615_______01f31e9621df.png

"Правила поведінки під час перерви"

1. Під час перерви учень зобов’язаний прибрати своє робоче місце й підготуватися до наступного уроку. 2. Під час перерви забороняється:– бігати сходами, коридорами та в класних приміщеннях;– штовхатися або грати у м’яча у приміщеннях, не пристосованих для цього;– сваритися між собою та зі сторонніми людьми, з’ясовувати стосунки за погані слова, битися. 3. У шкільній їдальні учні повинні виконувати вимоги вчителів, працівників їдальні та чергових і дотримуватися черги. 4. Заборонено перебувати у приміщенні їдальні у верхньому одязі.

5. Заборонено виносити їжу і напої за межі їдальні.


Загальні вимоги до ведення учнівських зошитів


Правильне, грамотне і охайне виконання письмових завдань привчає учня до систематичної праці, формує повгу до неї, звичку до чистоти, охайності та порядку.

У 2 - 4 класах для навчальних класних і домашніх завдань учні ведуть по два зошити (12 аркушів).

У письмовій роботі з мови, математики треба зазначати дату виконання роботи, яка це робота (класна чи домашня), вид завдання (вправа, диктант, твір, переказ, задача тощо).

Наприклад:

1 вересня Класна робота Вправа 123




Дату, назву роботи та її вид (вправа, словниковий диктант тощо) учні записують, починаючи з 2 класу початкової школи. У 4 класі дату виконання роботи з мов записують словами, з математики - на розсуд вчителя.

Під час виконання письмової роботи учні повинні дотримуватися абзаців.

Необхідно стежити, щоб учні дотримувалися однакових інтервалів між словами, дописували кожен рядок від початку до кінця, орієнтуючись на правила переносу, не виходячи за межі рядка.

Якщо потрібно виправити помилку, учень має закреслити неправильно написану літеру чи цифру навскіс (справа наліво) і замість неї зверху написати потрібну літеру чи цифру. Якщо треба замінити слово, словосполучення, речення чи приклад у ході виконання роботи, то те, що підлягає заміні, слід закреслити тонкою горизонтальною лінією, а не брати в дужки, оскільки дужки є пунктуаційним знаком, і далі записати правильно.

Виправлення (закреслення та поновлення) написаного робити ручкою, а не олівцем.

Загальні вимоги до оформлення письмових робіт з мов


У 3 класі на уроках української (російської) та іноземних мов протягом усього І семестру учні продовжують писать в зошитах у дві горизонтальні лінії з контрольними похилами. У ІІ семестрі краще підготовлені учні поступово переходять на письмо в зошитах в одну лінію. Повний перехід усьго класу на письмо в одну лінію може бути закінчений наприкінці 3 класу або в І семестрі 4 класу. Висота малих літер становить близько 4мм.

Записи на новій сторінці зошита учні починають робити з першого рядка.

Початок запису тексту і його заголовок виконують на одній сторінці. Якщо залишаються вільні рядки на сторінці, то їх використовують для виконання інших завдань на розсуд вчителя.

Між кінцевим рядком тексту однієї письмової роботи і початком наступної слід пропускати два робочі рядки.

Загальні вимоги до оформлення письмових робіт з математики


Навчальні вправи чи інші письмові завдання з математики учні виконують у зошитах у клітинку.

Запис математичних завдань слід розпочинати у другій повній клітинці зверху та другій клітинці від поля чи згину сторінки зошита.

Між записами дати, назви роботи та її виду у зошитах з математики пропускають одну клітинку.

Між кінцевим рядком завдання однієї письмової роботи і початком наступної в зошитах з математики слід пропускати чотири клітинки.

Цифри і літери пишуть у клітинці зошита похило. Кожну цифру, знак і літеру записують в окремій клітинці.

У 1-4 класах пропонується писати цифри висотою в одну клітинку, у 1-2 класах писати малі літери висотою в одну клітинку, а в 3-4 класах - 2/3 клітинки. Великі літери в усіх класах пишуть заввишки в півтори клітинки.

Запис дати і виду роботи розміщують посередині робочого рядка.

Математичні вирази (приклади) розміщують у два стовпчики. Відстань між ними 4 клітинки.

Після чисел найменування пишуть скорочено:

без крапки: 2мм, 3см, 4дм, 5м; 7г, 6кг, 9ц, 10т; 12сек, 13хв, 14год;

крапка ставиться після скороченого найменування грошової одиниці: 72грн., 20к..

Одиниці швидкості скорочено записують так: 60м/сек (або 60м за 1сек), 12км/год (або 12км за 1год).

Після закінчення навчання грамоти вводиться короткий запис відповіді задачі, наприклад: 5 кг цукру; 40 відер води.

Повну відповідь рекомендується записувати, починаючи з 3 класу. Повну відповідь слід будувати за загальними правилами побудови речень.

Як швидше й ефективніше виконувати шкільні домашні завдання

Невід’ємною частиною шкільного життя є виконання домашнього завдання і вивчення матеріалу вдома. Для багатьох це заняття є рутиною, але завдяки цим порадам можна значно полегшити цей процес і зробити так, щоб вчинений предмет залишився у вашій голові якомога довше.
Перш за все, потрібно запам’ятати головний принцип: відпочинок потрібно чергувати з навантаженням.

Діти молодшого шкільного віку можуть сконцентруватися на предметі вивчення всього лише 15-20 хвилин, після чого кращим рішенням буде дати дитині відпочити протягом 10 хвилин.

Старші діти можуть концентрувати увагу протягом 45 хвилин, але всім їм потрібна регулярна зміна діяльності. Але відпочинок має на увазі не гру за комп’ютером або ігровою приставкою, а зміну діяльності – розумової на фізичну.

Чималу увагу потрібно приділити і розпорядку дня. Важливо дати дитині відпочити після школи протягом 1-2 годин, в цей час краще залишити її у спокої, не чіплятися з настирливими питаннями. Нехай вона заспокоїться, адже перебування серед колективу забирає багато енергії, і спокій, усамітнення просто необхідні, щоб «обробити» всю інформацію, отриману за час, проведений у школі.

Коли приходить час виконання домашнього завдання, спочатку краще виконати письмові завдання. Першими виконуються більш легкі завдання, потім – більш складні. У результаті мозок втягується у навчання і підвищується розумова продуктивність.

Підготовку усних предметів, а також підготовку до контрольної роботи потрібно починати у кінці, після невеликого відпочинку. Будь то параграф з історії чи вірш з літератури, його неодмінно потрібно розбити на 3-4 рівні частини. Тут закладено один з принципів, на основі яких працює пам’ять людини: мозок краще запам’ятовує малі обсяги інформації, ніж великі. Тобто краще запам’ятовуються уривки тексту, ніж текст в цілому.

Буде краще, якщо ви вчитимете текст по частинах, одночасно уявляючи «картину тексту» і проговорюючи його. Як відомо, існує образна, словесно-логічна, моторна і чутлива пам’ять, тому завдяки такому комплексному вивченню де-небудь наш текст обов’язково відкладеться і відтворити його буде значно легше.

Вивчення тексту потребує повторення. Після того як ви вивчили текст – повторіть його вголос 2-3 рази, ляжте, відпочиньте декілька хвилин, заспокойтеся і тільки потім починайте підготовку наступного завдання.

Ґрунтовно повторити текст потрібно перед сном і вранці.

Завдяки таким нехитрим порадам можна значно підвищити ефективність підготовки до уроків.


Корисні поради учням

Порада перша і найтяжча.

Ніколи не намагайтеся отримати все і відразу.
Пам'ятайте, що успіх - це насамперед праця.
Не вірте красивим фільмам, де щоб досягти успіху
досить бути вродливим чи багатим.

Порада друга - про любов.

Обов’язково зміни своє відношення до людей, які тебе оточують.
Хочеш, щоб тебе любили люди - полюби їх сам.
Подумай, чи подобаються особисто тобі егоїстичні,
нетерпимі до чужих думок люди?
То чому, якщо ти саме такий, повинні любити тебе?

Порада третя - особлива.

Потрібно на деякий час забути, що ти особливий, не такий як всі.
Запам'ятай, що про це знає лише твоя мама і ти сам.

Порада четверта - про найдорожче.

Полюби себе насамперед сам.
Це не значить, що ти повинен любуватися собою в дзеркало.
Просто стався з повагою до свого тіла, не отруюй його алкоголем та іншими отрутами.

Порада п'ята - пріоритетна.

Не розпорошуй свої сили відразу у всіх напрямках.
Вибери кілька важливих для тебе справ і наполегливо
вдосконалюйся саме в них. Хоча спробувати себе в нових справах
ніколи не завадить. Хтозна, можливо, саме там чекає на тебе
успіх, сидить собі та чекає, коли ж ти його віднайдеш.

Порада шоста - навчайся!

Навчайся все своє життя.
Ніхто не заперечує, що ти і так багато знаєш та умієш.
Добре, що ти знаєш, скільки часу тривала столітня війна (100?!),
чудово, якщо ти можеш відрізнити комп'ютерний вірус від вірусу
грипу, вітаю, якщо зумієш своїми руками забити звичайний цвях у цегляну стіну.

Порада сьома і остання (по списку, а не по значенню!)

Отже, ти хочеш досягти успіху? То чого ж тоді чекаєш і витрачаєш
свій дорогоцінний час на читання цих порад? Давай, не сиди,
пора уже щось зробити своїми руками.

Как сохранить зрение за школьной партой

Существуют заболевания, которые чаще всего развиваются в школьные годы. Среди них - близорукость и астигматизм, занимающие одни из первых мест. Как их избежать?

При близорукости (миопия) плохо различаются предметы, расположенные на дальнем расстоянии. Как объясняют офтальмологи, изображение приходится не на определенную область сетчатки, а расположено в плоскости перед ней, поэтому оно воспринимается как нечеткое. Происходит это из-за несоответствия силы оптической системы глаза и его длины. Обычно при близорукости размер глазного яблока увеличен, и чем больше это увеличение, тем сильнее близорукость.

Астигматизм связан с нарушением формы хрусталика или роговицы, в результате чего теряется способность к четкому видению (предметы видятся расплывчатыми). Заболевание развивается из-за давления глазных век на глазное яблоко, неправильного положения или сильного приближения глаз к предметам. Школьники зачастую испытывают головные боли, быстрое утомление глаз при чтении и работе за компьютером.

Рост этих заболеваний вызывает тревогу у офтальмологов. По их мнению, основные причины - длительная работа школьников с предметами, находящимися на близком расстоянии от глаз (чтение, письмо, черчение), особенно при неправильном освещении и плохих гигиенических условиях. С введением информатики в школах и повальным увлечением детей компьютерными играми положение стало еще более серьезным.

Лучшим средством профилактики глазных заболеваний считается правильная организация рабочего места в комплексе с тренировкой мышц глаз и отдыхом. По словам специалистов, книги и тетради должны находиться не ближе чем в 30 см от глаз. Большая роль отводится освещению: идеально, если ребенок сидит у окна, когда естественный свет (или свет настольной лампы) падает слева только на рабочую поверхность, не попадая в глаза.

"Следует свести к минимуму занятия на компьютере (не более 10-20 минут в день) и просмотр телевизора. Что касается прогулок, то свежий воздух - залог нормального развития ребенка. Прогулки (не менее полутора часов в день) и занятия спортом помогут ему справиться с учебными нагрузками, увеличат работоспособность и снизят утомляемость", - рекомендует Татьяна Клименко, руководитель отделения ФГУ "ГНЦ социальной и судебной психиатрии им.В.П.Сербского" Росздрава.

Родителям необходимо уделить внимание питанию ребенка. Так, для улучшения зрения диетологи советуют включить в рацион школьника творог, кефир, отварную рыбу, говядину и говяжий язык, индейку, морковь и капусту, а также чернику, бруснику и клюкву.

Кроме того, специалисты рекомендуют детям выполнять упражнения для глаз. К примеру, сделать круговые движения открытыми глазами сначала по часовой стрелке, затем против. "Для смены фокуса желательно в течение двух-трех минут смотреть попеременно на предметы, расположенные вдали, и на те, которые расположены прямо перед вами, а также вверх, вниз, вправо и влево", - комментирует Борис Малюгин, доктор медицинских наук, заместитель генерального директора по научной работе ГУ МНТК "Микрохирургия глаза" им.С.Н.Федорова.

В случае если школьнику уже диагностирована близорукость, то ее следует корректировать с помощью очков и контактных линз. Однако врачи отмечают, что очки и контактные линзы лишь на время компенсируют дефекты зрения, но не избавляют от заболевания. При астигматизме офтальмологи назначают ношение очков с астигматическими линзами. Что касается лечения, то наиболее эффективным методом считается лазерная коррекция.

Увлечение компьютерными играми: беда или благо? Компьютер в жизни ребенка.Чем больше у ребенка психологических барьеров
в повседневной реальной жизни, тем быстрее и
глубже он погрузится в виртуальную реальность.
Компьютеры стремительно внедрились в жизнь современного человека. Сегодня уже стало привычным видеть, что человек взаимодействует с компьютером постоянно – на работе, дома, в машине и даже в самолете. Постепенно компьютер становится неотъемлемой частью жизни не только взрослого, но и ребенка. Многие родители считают, что пусть лучше ребенок сидит дома за компьютером у них на глазах, чем гуляет с дурной компанией. Тем самым ребенок получает свободный и неограниченный доступ к компьютеру.

ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ ДЛЯ УЧНІВЗагальні положення

Ці Правила встановлюють норми поведінки учнів у споруді школи та на її території. Мета правил – створення нормальної робочої обстановки, що сприяє успішному навчанню кожного учня, вихованню поваги до особистості та її прав, розвитку культури поведінки і норм взаємин.Правила розроблені відповідно до Положення про загальноосвітній навчальний заклад, Статуту школи, Законів України «Про освіту» та «Про загальну середню освіту».

Загальні правила поведінки

1. Учень приходить до школи за 10-15 хвилин до початку робочого дня у належному зовнішньому вигляді (форма затвердженого зразка).2. Забороняється приносити до школи або на її територію з будь-якою метою і використовувати будь-яку зброю, вибухо- та вогненебезпечні предмети та речовини, спиртні напої, наркотичні, психотропні, отруйні речовини, газові балончики, колючі та ріжучі предмети, азартні ігри; забороняється використання під час навчальних занять мобільного телефону.3. Забороняється без дозволу педагогів залишати приміщення школи під час навчального дня. Після пропуску учнем навчальних занять, учень зобов'язаний наступного дня подати класному керівнику письмові пояснення про причини пропуску.4. Учень школи виявляє повагу до старших, піклується про молодших. Учні і педагоги звертаються один до одного з повагою. Школярі уступають дорогу дорослим, старші школярі – молодшим, хлопчики – дівчаткам.5. Поза школою учні мають поводити себе так, щоб не нашкодити іміджу і репутації навчального закладу.6. Учні зберігають майно школи, надають посильну допомогу у його збереженні, бережливо ставляться як до свого, так і до чужого майна.

Поведінка під час уроку

1. Після того, як до навчального кабінету входить вчитель, учні мають підвестись на знак привітання і сідають після привітання вчителя. Таким самим чином учні вітають кожного дорослого, що входить до класу.2. Під час уроку не можна гучно розмовляти, відволікатись самому і відволікати інших сторонніми розмовами, іграми та іншими справами, що не мають відношення до уроку.3. Кожен учень за першою вимогою має надати вчителю щоденник. Щоденник є обов'язковим для ведення учнями 2-11 класів, записи у ньому мають вестись чітко і охайно пастою синього чи фіолетового кольору. Кожного тижня щоденник мають підписати класний керівник та батьки учня.4. Якщо під час уроку учню необхідно вийти з класу або учень має питання до вчителя, то він має підняти руку і дочекатись дозволу вчителя.5. Про початок уроку сповіщає дзвоник. Перший дзвоник – для учня. Після нього учні мають зайняти свої робочі місця і підготуватись до уроку. Після другого дзвоника розпочинається урок. Урок триває в початковій школі 35-40 хв. Про закінчення уроку сповіщає вчитель після дзвоника.

Поведінка перед початком і після закінчення занять,під час перерв

1. До початку уроку учень має прибути до навчального кабінету, підготуватись до уроку. Якщо учень прибув до класу після другого дзвоника, він має вибачитись і попросити у вчителя дозволу приступити до занять.2. Під час перерв учні зобов'язані навести порядок на своєму робочому місці, залишити кабінет. Під час руху коридорами та сходами слід триматись правого боку, підпорядковуватись вимогам чергових учнів та вчителів.3. Під час перерв забороняється бігати по коридорах і сходах, штовхатись, кидатись предметами, використовувати фізичну силу для вирішення будь-яких проблем, використовувати нецензурні вирази і жести на адресу будь-кого, заважати роботі працівників школи, палити у приміщенні школи та на її території.4. Після закінчення навчальних занять учень має отримати одяг у гардеробі, залишити приміщення школи, дотримуючись правил ввічливості.

Поведінка у їдальні

1. Учні, що знаходяться у їдальні підпорядковуються працівникам їдальні, школи, черговим.2. Учні мають дотримуватись черги у обслуговуванні, виявляти увагу і обережність під час отримання перших страв, гарячих напоїв.3. Приймати їжу учням дозволяється лише у приміщенні їдальні.4. Після прийому їжі учні зобов'язані прибрати за собою посуд.

Кінцеві положення

1. Учням категорично забороняється під час перебування у приміщенні школи та на її території здійснювати будь-які дії, що є небезпечним для життя і здоров'я людини.2. Знаходження учнів у приміщенні школи після проведення навчальних занять регламентується розкладом занять та розкладом позакласної роботи.3. Правила розповсюджуються на всіх учнів школи і є обов'язковими для виконання.4. У разі першого порушення учнем цих Правил, учень і його батьки попереджаються про це у письмовій формі. У разі повторного порушення 5. Правил, учні разом з батьками викликаються на засідання Ради навчального закладу для прийняття певного рішення.


Як підготуватися до

ДЕРЖАВНОЇ ПІДСУМКОВОЇ АТЕСТАЦІЇ - 4 клас


Поради психолога
Спочатку підготуйте місце для занять: приберіть зі столу зайві речі, зручно розташуйте необхідні підручники, посібники, зошити, папір, олівці. Можна ввести в інтер'єр кімнати жовтий і фіолетовий кольори, оскільки вони підвищують інтелектуальну активність. Для цього буває достатньо якоїсь картинки в цих тонах.

Складіть план занять: плануючи кожен день підготовки, необхідно чітко визначити, що саме сьогодні вивчатимете. Не взагалі: «трохи позаймаюся», а які саме розділи і теми.

Почніть зі складнішого, з того розділу, який знаєте найгірше. Але якщо вам важко «розгойдатися», можна почати з того матеріалу, який найбільш цікавий і приємний. Можливо, поступово увійдете до робочого ритму, і справа піде.

Чергуйте заняття і відпочинок: скажімо, 40 хвилин занять, потім 10 хвилин — перерви. Можна у цей час помити посуд, полити квіти, зробити зарядку, прийняти душ.

Як запам'ятовувати матеріал: психологи встановили, що наша оперативна пам'ять при одночасному сприйнятті здатна утримати і потім відтворити в середньому лише сім об'єктів. Тому матеріал краще розбити на смислові шматки, бажано, аби їх було не більше семи. Смислові шматки матеріалу необхідно укрупнювати й узагальнювати, виражати головну думку однією фразою. Корисно складати плани, схеми, причому бажано їх записувати. Плани корисні тому, що за ними легко повторити якийсь матеріал.

Використовуйте асоціації: метод локальної прив'язки полягає у побудові для ряду, що запам'ятовується, об'єктів іншого ряду — опорного, з добре знайомих або легких для вивчення об'єктів. Таким опорним рядом може бути послідовність кімнат у вашій квартирі, будинків на вашій вулиці тощо. Людина спочатку заучує опорний ряд, а потім використовує його елементи, аби зіставити з ними елементи заучуваного ряду. Отже, якщо в матеріалі мало внутрішніх зв'язків — озирніться довкола. Уявіть обстановку, в якій ви вивчали матеріал, і ви пригадаєте його, адже отримані одночасно враження запускають механізм згадування.

Як повторювати? Перекажіть текст своїми словами, і ви легше його запам'ятаєте, аніж просто прочитавши багато разів, — адже це активна розумова праця. Загалом, будь-яка аналітична робота з текстом дозволяє краще його запам'ятати. Це може бути перекомпонування матеріалу, знаходження парадоксальних формулювань для нього, залучення контрастного фону або матеріалу тощо.

Залиште один день перед іспитом на те, аби знову повторити всі плани відповідей, ще раз зупинитися на складніших питаннях.

Багато хто вважає: для того, щоб повністю підготуватися до іспиту, не вистачає лише однієї, останньої перед ним ночі. Це неправильно. Ви вже втомилися, і не треба себе перенапружувати. Навпаки, з вечора перестаньте готуватися, прийміть душ, прогуляйтеся. Виспіться якнайкраще, аби встати відпочилим, із відчуттям свого здоров'я, сили, з «бойовим» настроєм. Адже іспит — це своєрідна боротьба, в якій варто проявити себе, показати свої сили та здібності

ЯК ПІДТРИМАТИ ПРАЦЕЗДАТНІСТЬ

1. Спіть не менше 8 годин, якщо хочете чи треба, влаштуйте собі тиху годину після обіду.

2. Чергуйте розумову і фізичну працю.

3. Бережіть очі, робіть перерву кожні 20-30 хвилин (відвести очі від книги, поглянути вдалину).

4. Мінімум телепередач та роботи за комп’ютером!

5. Харчування має бути 3-4-разовим, калорійним і багатим на вітаміни. Споживайте волоські горіхи, молочні продукти, рибу, м'ясо, овочі, фрукти, шоколад. Ще одна порада: перед іспитами не слід наїдатися.


Бережіть кожен день підготовки до ДПА

Бажаємо Вам успіхів!

ПРАВА ДИТИНИ,

ЗГІДНО З КОНВЕНЦІЄЮ

• Всі права і свободи , вказані в Конвенції, належать кожній дитині, незалежно від раси, кольору шкіри, статі, мови і віросповідування/ст.2/

• Кожна дитина має право на життя і здоровий розвиток./ст.6/

• Кожна дитина має право на ім’я. / ст.7/

• Дитина маэ право на індивідуальність. /ст.8/

• Ніхто не має права розлучати дитину з батьками./ст.9/

• Дитина має право вільно виражати свою думку./ ст.13/

• Дитина має право на особисте життя, недоторконість житла, тайну кореспонденції. /ст.16/

• Ніхто не має права кривдиту іншу людину, принижувати її і жорствоко її наказувати. /ст.19/

• Дитина має право на користування сучаною охороною здоров’я./ст.24/

• Дитина має право на освіту. /ст.28- 29/

• Кожна людина, і дитина теж, має право на відпочинок /ст.31/

• Ніхто не може зробити дитину рабом. /ст.32/

• Ніхто не повинен катувати, принижувати чи жорстоко наказувати дитину. /ст.37/

ОБОВ’ЯЗКИУчнів ЗОШ І - ІІІ ступенів № 17

1.Старанно і відповідально ставитися до навчання;

2.Виконувати всі завдання, визначенні навчальними програмами і планами;

3.Виконувати вимоги педагогів, органів учнівського самоврядування;

4.Поважати старших, допомагати молодшим;

5.Бути дисциплінованими , ввічливими, скромними;

6.Дотримуватися Статуту школи і правил внутрішнього розпорядку, етичних норм поведінки. Початок занять о о 8.00 .

7.Дотримуватися скромності і акуратності в одязі, до школи приходити в формі, встановленій радою школи. Обов’язково мати спортивну форму.

8. Якщо учень не з’явився до школи, то він мусить в цей же день повідомити причину своєї відсутності;

9. Дбайливо ставитися до шкільного майна, природи.

10. Знати і виконувати правила дорожнього руху, пожежної безпеки і поведінки на воді;

11. Дотримуватись санітарно – гігієнічних вимог;

12. Чинити на благо шкільного колективу, турбуватись про честь і авторитет, традиції школи;

13. Виявляти повагу до вчителів і інших працівників школи, педради школи, вчителям, учнівському самоврядуванню;

14.Турбуватися про здоров’я і безпеку власного життя і життя своїх товаришів, не палити, не вживати алкогольних напоїв, наркотиків.

Кiлькiсть переглядiв: 116

Коментарi